  • Data: 2023-04-20 20:24:50
    Temat: Re: VW - reaktywacja?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 20 kwietnia 2023 o 20:09:05 UTC+2 Kamil Jońca napisał(a):

    > Po wysłaniu tych skanów zapadła cisza - zero kontaktu. Za to dziś
    > dostałem powiadomienie z Poczty Polskiej, ze została do mnie nadana
    > przesyłka - i jest to "Pocztex procedura" - byc może to to ...

    Pewnie tak.
    Pamiętaj, że to jest taki lepszy kurier i można mieć zachcianki ;>
    Żona kazała do szkoły na przerwie albo na wakacjach - przed 9, bo potem ma do wyboru
    szukać nas na plaży.
    A pewnie by szukał - teściową z umową z oranżady łapał pod sklepem w miateczku,
    którego jej wieś jest pewnego rodzaju przedmieściem (a w tej wsi jest stacja kolejowa
    nazywająca się jak to miasteczko - zaczynające się dobre 3km dalej).
    Taka to magia radiotelefonów.