  • Data: 2023-04-27 09:06:02
    Temat: Re: VW - reaktywacja?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 26 kwietnia 2023 o 21:34:33 UTC+2 Waldek napisał(a):
    > To przenieś się do Banku Spółdzielczego :D
    > Tam już zaczęli stosować YubiKey-e U2F,

    Ale co, wszystkie 500 (600?) spółdzielni już to ma?

    > Dziś zapłaciłem daninę fiskusowi (PIT-R).... trochę boli :Q
    > - będą mieli na bony turystyczne dla emerytów ;P

    Najpierw na zwroty - z ukrytym minusem inflacji.

    Wczoraj probowałem rozczaić "paski" żony i pogodzić je z PIT-11 - a praca na
    niepełnych danych, bo dwóch pasków brakowało.
    Udało się dojść źródła różnicy przychód-zus - na chorobowym nie zabierają "wysługi
    lat", ale do podstawy zus biorą nie całą, a 80% (ew. 80% średniej z ostatnich 12
    miesięcy) - ale dochodzenie sposobu wyliczania zaliczki na PIT w pierwszym półroczu
    odpuściłem - "ulga dla klasy średniej" żyła sobie własnym życiem, przy okazji jumając
    500zł (pomnożyć przez liczbę nauczycieli oraz 20+% inflacji - ???? - PROFIT!).
    Odpuściłem też porównanie z "rocznym RMUA" - zgadzało się przez pierwsze 3 miesiace,
    ake jak zaczęły się zwolnienia to liczby z dwóch różnych światów.

    Podobno jeszcze niedawno do listy płac na jakiejś stacji kolejowej używano Odry.
    Ale patrząc na ilość "aktualizacji" programu księgowego to raczej ta odra sterowała
    rozjazdami.