  • Data: 2023-04-26 08:58:05
    Temat: Re: VW - reaktywacja?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ciekawy pomysł - seria ta sama (identyczna pierwsza połowa numeru), a stare (ważność
    2018/19) visa electron, zaś nowa (ważność 2026) bez electron i wypukła...
    A wydawanie kart im stanęło.
    Ta ważna do 10/18 ma końcówkę rzędu 70k - a ponieważ dostałem wtedy dwie z tym samym
    numerem i datą ważności (mam je do dziś), to mam jeszcze ważną do 01/19 z numerem
    rzędu 160k - nieźle wtedy im widać szło.
    Ale to musiał być krótki pik - bo teraz jest ważna do 04/26 z numerem rzędu 220k.
    Fajne podejście.
    Nie pamiętam, czy pisałem, że IKA mi odpowiedział, że nie mogą mi napisać, w jaki
    sposób numerują karty...
    Ale podobno "uwagi przekazali".
    Poczekam i po wakacjach zamówię sobie nową.
    Ktoś przyjmuje zakład, że nic się nie zmieni? ;>

    Aha, napis "debit" jednak się znalazł, trudno zauważyć bo w przyciemnionym rogu.