  • Data: 2023-04-23 13:36:19
    Temat: Re: VW - reaktywacja?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 23 kwietnia 2023 o 12:05:03 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > No różne hobby mają ludzie, Ty też masz specyficzne: wydymać system na złotówkę.
    Zrobisz tak milion razy i na rozpoczęcie biznesu
    > wystarczy.

    Mieć milion i nie mieć miliona to razem dwa miliony.
    Większość tego nie rozumie i dlatego to mniejszość jest milionerami (nawet
    złotówkowymi).

    > Kartę z nieograniczona liczbą połączeń i SMS-ów plus 10 GB miesięcznie można było
    mieć za 10 złotych, dużo podobnych ofert, wolałbym

    "Można było" czy można mieć?
    Masz taką?
    I nie jest przypadkiem drugą czy trzecią w zestawie, gdzie pierwsza jest jednak Ń
    razy droższa?
    W przedszkolu mówiło się "w domu to ja mam słonia w karafce" - coś chyba nie
    wyrosłeś.
    Ale mi nawet takiej za 10zł nie potrzeba, tak samo jak kablówki czy netu w domu.
    Swojej (innej niż aero) karty sim też nie mam. Jedynie żona.

    > zapłacić niż się męczyć z captcha nagle w środku ważnej operacji.
    > U was w komunikacji miejskiej nie ma WiFi dla biedaków?

    Jak to sobie wyobrażasz, jedziesz gdzieś autobusem, gdzie akurat działa (a nie działa
    zwykle, bo nikt nie serwisuje bo nikt już nie korzysta - za to śmieszne są pretensje
    pasażerów w pierdolinkach, spodziewających się, że jak nie mają "w telefonie" to wifi
    będzie działać - muska się spodziewają? ;) czy stoisz na przystanku i przeskakujesz
    między AP-kami?

    Na captcha jest sposób - pozwolić mu się wyłopotać, wpisać i godzina jest.
    Kiedyś włączałem tryb samolotowy, ale to było kiepskie - nie wpisujesz kapcia, ale
    nie wiadomo, ile czasu zostało, a do tego durne apki w tle czają się na włączenie
    łączności i przyblokowują tablet - a nie robią tego gdy wpisujesz kapcia.