  • Data: 2023-05-02 22:33:44
    Temat: Re: VW - reaktywacja?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W zeszłym tygodniu był też drugi list - chyba nazajutrz po karcie - ucieszyłem się,
    że PIN, a tu zonk - tylko potwierdzenie zawarcia umowy.
    PINu do dziś nie ma, choć nie patrzyłem dziś w skrzynce, a to już tydzień od dojścia
    karty.
    W ST też nie ma możliwości ustawienia.
    Gdybym się nie bał, że mi bankomat zeżre kartę, to bym sprawdził stary PIN.
    Bo może jak dostałem ten sam numer klienta to i karta jest jako "wznawiana", albo -
    bo jednak inny numer - ze starym PINem.
    Hmm, nie pamiętam co było jak wtedy przyszły dwie karty...
    Ale nie, to były pierwsze karty, poza tym wtedy jeszcze zmiana PIN była płatna i do
    karty VW musiałem pamiętać osobny.
    Ale był łatwy - 3777 - jakbyś taki chciał sam sobie ustawić to kąputery by nie
    pozwoliły - ale wylosować to wolno.

    Hehe, karty przychodzą przyklejone do kartki "oferta pracownicza".
    Coś im jednak to z kopyta nie ruszyło.
    Oby znów nie zamknęli detalu - jedynie synek by się ucieszył, bo chce kartę z vw
    "ogórkiem", a vw bank kasuje za wydanie karty po zastrzeżeniu.