  • 21. Data: 2003-12-28 21:43:55
    Temat: Re: [VW] przelewy wewn. sa on-line czy nie???
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl>

    > Obawy Wojciecha N., dotyczące użytkowania karty
    > podczas zakupów, po dokonaniu przed wyjściem z domu przelewu potrzebnej
    forsy
    > na karciane konto (eDirect), okazują się, na szczęście, bezpodstawne QED
    :)

    Zalecam wypróbowanie tego w praktyce - bo możesz zostać z nieciekawym
    wyrazem
    twarzy, jak ja w pewnym supermarkecie.
    Saldo na e-direct NIE JEST jest równoznacze z tym, że możesz wydać te
    pieniądze
    za pomocą karty.
    Ja to wypróbowałem.

    Bogdan B.

  • 22. Data: 2003-12-28 22:45:46
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    forsy
    > na karciane konto (eDirect), okazują się, na szczęście, bezpodstawne QED

    Saldo karty jest aktualizowane bodajże dwa razy dziennie, nie wiem jak z
    dniami wolnymi. VWBD nie ma własnego CA, korzysta Polcardu [chociaż
    inteligo też nie ma własnego - CA zajmuje się Euronet, a tam jakoś to działa
    online].

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    wojciech (at) nawara.info

  • 23. Data: 2003-12-29 10:19:47
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Otóż "nie zależy o której godzinie" i nie zależy od dnia tygodnia w którym
    > wykonujemy przelew :)

    Niestety zależy.

    > Dziś, w niedzielę po południu, wykonaliśmy rodzinne testy przelewów między
    > rachunkami własnymi klienta VWB i między kontami VWB różnych właścicieli.
    Oba
    > testy wykazały on-line'owość procesu!!!
    > Tak więc rację miał Piotr H. i infolinia :)

    Robiłam wielokrotnie testy i przelewy zrobione poza godzinami pracy
    infolinii były księgowane następnego dnia roboczego.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 24. Data: 2003-12-29 10:38:42
    Od: z...@p...onet.pl

    > ...Robiłam wielokrotnie testy i przelewy zrobione poza godzinami pracy
    > infolinii były księgowane następnego dnia roboczego.

    ...a jakim kanałem (WWW,IVR)? Zwracam uwagę na "ZASTRZEŻENIE" w moim wpisie :)

  • 25. Data: 2003-12-29 10:40:48
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > ...a jakim kanałem (WWW,IVR)? Zwracam uwagę na "ZASTRZEŻENIE" w moim
    wpisie :)

    www. Przelewy "czekały" do następnego dnia i datę księgowania miały z
    następnego dnia.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 26. Data: 2003-12-29 11:37:57
    Od: z...@p...onet.pl

    > wpisie :)
    >
    > www.

    ...tak przypuszczałem.

    > Przelewy "czekały" do następnego dnia i datę księgowania miały z
    > następnego dnia.

    I to się zgadza: testy robiliśmy RÓŻNYMI kanałami - opóźnienie realizacji za
    pom. WWW jest oczywiste, z uwagi na brak w nim 'on-line'owości' (na co
    zwracałem uwagę swoim przypuszczeniem w cytowanym wcześniej "ZASTRZEŻENIU".
    Dzięki Twoim testom to przypuszczenie zmieniło się w pewnik.

    Mam nadzieję, że w świetle tych wyjaśnień nie będziesz oponować przeciw
    wyrażonemu wcześniej zdaniu: ". W takim przypadku *częściową* rację miałaby
    Glenn :) " ;)
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.b
    iznes.banki&aid=28260234

    Zachęcam na teścik z IVRem; przetarcie tej drogi może się przydać w
    warunkach 'awaryjnych' (brak netu, awaria kompa, pobyt na Lazurowym Wybrzeżu -
    a skończyły się ojro na loda, itp.). W normalnych warunkach, gdy mi brak on-
    line'owości nie przeszkadza, też wolę posługiwać się WWW :)

    > Pozdrowienia,
    > Glenn

    Odwzajemniam.
    zd.

  • 27. Data: 2003-12-29 11:44:02
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Mam nadzieję, że w świetle tych wyjaśnień nie będziesz oponować przeciw
    > wyrażonemu wcześniej zdaniu: ". W takim przypadku *częściową* rację
> [...]

    A skąd - dzieki za cenne uwagi testowe. Oponowałam, bo było już tyle wersji
    z przelewami wewnętrznymi w VW, że sie sama pogubiłam ;-)))

    Nie omieszkam oczywiście.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 28. Data: 2003-12-29 12:49:15
    Od: z...@p...onet.pl

    > Zalecam wypróbowanie tego w praktyce - bo możesz zostać
    > z nieciekawym wyrazem twarzy, jak ja w pewnym supermarkecie.

    Nie omieszkam wypróbować, ale wybierając się na zakupy biorę zwykle conajmniej
    2 (niepuste) karty, by nie "zostać z nieciekawym wyrazem twarzy" ;)

    > Saldo na e-direct NIE JEST jest równoznacze z tym, że możesz wydać te
    > pieniądze za pomocą karty.

    Masz rację - zwłaszcza, że VWB nie podaje oddzielnie stanu: "saldo" i "do
    wykorzystania". Nie to jednak przesądza o temacie o jakim piszemy, a zwłaszcza
    o jaki pytał założyciel wątku.

    > Ja to wypróbowałem.

    Zbyt mało mam danych o stanie Twego konta (rodzaj karty, historia
    wcześniejszych zakupów, spłata w GP w przyp. kredytówki, sposób/kanał przelewu
    jakim posłużyłeś się przed zakupem) bym mógł ustosunkować się do niepowodzenia
    jakiego doświadczyłeś.

    Mam nadzieję, że poniższa wymiana wpisów Glenn i moich, conieco Ci wyjaśni na
    czym 'problem biega' ;)

  • 29. Data: 2003-12-29 12:51:52
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

> [...]
    przelewu
    > jakim posłużyłeś się przed zakupem) bym mógł ustosunkować się do

    Mam wrażenie, że tesktu pisanego nie rozumiesz.

  • 30. Data: 2003-12-29 14:02:28
    Od: z...@p...onet.pl

    Być może masz takowe...
    Mogłbyś bardziej konkretnie uzasadnić swe wrażenie niekumatemu?