  • 11. Data: 2004-05-10 17:53:19
    Temat: Re: VC walutowa (PEKAO)
    Od: czeslaw <n...@d...slp.pl>

    Dnia 2004-05-10 11:52, Użytkownik blad napisał:
    > Stiwi wrote:

    > i dlatego jak wyjeżdżam to biorę kilka kart i jednocześnie z tego samego
    > bankomatu wypłacam nimi taką samą kwotę. Potem widzę w którym banku na ile
    > USD/EUR mi to przeliczyli i pośrednio mamy informacje, który bank na jaką marżę

    A ile cie taka informacja kosztuje ?
    Ja biore zawsze tyle gotowki zeby moc wrocic gdy juz wszystkie karty
    zawioda i jeszcze troche na przepuszczenie i nie ma sily zeby z
    jakakolwiek karta bylo taniej.
    ---

  • 12. Data: 2004-05-10 18:16:41
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    czeslaw <n...@d...slp.pl> wrote:

    > A ile cie taka informacja kosztuje ?

    Przypuszczam, że tyle ile średnio kosztuje taka przyjemność - czyli nie tak
    źle ;)

    > Ja biore zawsze tyle gotowki zeby moc wrocic gdy juz wszystkie karty
    > zawioda i jeszcze troche na przepuszczenie i nie ma sily zeby z
    > jakakolwiek karta bylo taniej.

    Nawet jeśli, to z kartą jest dużo wygodniej i trochę bezpieczniej :)

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

  • 13. Data: 2004-05-10 20:51:38
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    czeslaw <n...@d...slp.pl> writes:

    > Ja biore zawsze tyle gotowki zeby moc wrocic gdy juz wszystkie karty
    > zawioda i jeszcze troche na przepuszczenie i nie ma sily zeby z
    > jakakolwiek karta bylo taniej.

    Bajki. Przyklad: wyplacalem z bankomatu okreslona walute z kursem
    ok 3.30 za dolara. W tym samym czasie "kantory" mialy widelki 2.40/2.60.
    Szkoda ze nie wiedzialem ze tak tanio bedzie z bankomatu.
    Mniej-wiecej rok pozniej roznica byla juz minimalna, ale wciaz na plus.
    Powod? Nie wiem, moze brak symetrii w rozliczeniach VISA?

    Waluta raczej nie jest w Polsce dostepna, wiec opcja kupienia jej
    tutaj odpada.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 14. Data: 2004-05-11 08:12:12
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Piotr Grzegorz Skowroński wrote:
    > Przypuszczam, że tyle ile średnio kosztuje taka przyjemność - czyli
    > nie tak źle ;)

    w 2003 8 kart po 20 EUR kosztowało prowizji 51.20
    w 2004 6 kart po 100.000 IDR (ok 10 USD) dało prowizji 31.32 PLN
    Ale za to jaka zabawa jest potem z wyciągnięciem z niektórych banków informacji
    ile USD lub EUR bank przeliczał na PLN :-)
    W obu latach najtrudniej było to wydobyc z Inteligo i PKOBP.
    *** blad ***