  • 1. Data: 2004-05-07 14:26:38
    Temat: Konferencja "Bezpieczenstwo w bankowosci" i PROPOZYCJA :)
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Witam serdecznie!

    Mamy mila niespodzianke (i propozycje nieoficjalnego spotkania/zlotu pbb - o
    czym na dole).

    Laczac nasze sily organizujemy wspolnie (tzn. Prnews.pl i KartyOnline.pl)
    wraz z Studenckim Kolem
    Naukowym Bankowosci SGH konferencje "Bezpieczenstwo w bankowosci"! :-)

    Juz teraz serdecznie Was wszystkich ZAPRASZAMY! Wejscie jest dla wszystkich
    BEZPLATNE i mamy nadzieje, ze jesli bedziecie mogli - to pojawicie sie :)

    Konferencja poswiecona bedzie glownie zagadnieniom bezpieczenstwa obrotu
    bankowego, w tym zwlaszcza kart platniczych i bankowosci internetowej.

    Nasi prelegenci - to sama smietanka! Bedzie m.in. Visa, mBank, eCard,
    Oberthur, Zwiazek Bankow Polskich a nawet... Komenda Glowna Policji!
    Jednym slowem - tutaj trzeba bedzie sie pojawic!!! (na przyklad, zeby
    nas poznac osobiscie ;)
    Konferencja odbedzie sie 17 maja poniedzialek (od 10:00 do 15:15) oraz we
    wtorek 18 maja (od 10:00 do 11:30) w Szkole
    Glownej Handlowej w Warszawie.

    Na "Bezpieczenstwo w bankowosci" moze przyjsc kazdy zainteresowany - impreza
    jest otwarta dla wszystkich chetnych i bedzie mozna sie
    dowiedziec duzo ciekawych rzeczy (liczymy rowniez, ze beda pojawialy sie
    pytania z sali!).

    Program konferencji i szczegoly dostepne sa na stronie:
    http://www.konferencja.kartyonline.pl (jesli mozecie - podeslijcie znajomym
    info :) jest tam rowniez informacja prasowa, banner itp)

    Co do zlotu :)
    Jakos nie pamietam, zeby jakis byl - sa tylko mniej oficjalne spotkania.(ale
    ja to w sumie tutaj swiezak ;)

    Wpadlismy z Karolem na pomysl, zeby przy okazji tej konfernecji zorganizowac
    spotkanie bywalcow p.b.b.?
    Blisko SGH sa Pola Mokotowskie, a najblizej bardzo fajny pub (SGHowcy i
    SGGWowcy z pewnoscia go dobrze znaja, he he he) - Zielona Ges.
    http://www.zielonages.pl/

    Jednym slowem - co myslicie, zeby - kto moze i chce - przybyl do Zielonej
    Gesi tak na przyklad o godzinie 19 na przyklad w poniedzialek (lub wtorek).
    Z pewnoscia bedzie milo no i moglibysmy nowa swiecka tradycje zapoczatkowac?
    Co o tym pomysle myslicie? My z pewnoscia bedziemy - teraz pytanie, czy
    bedziecie miec ochote tez sie dolaczyc?
    Jesli pierwszy taki inauguracyjny "zlot" sie uda - w tym miejscu solennie
    obiecuje, ze zrobimy wtedy OFICJALNY pierwszy zlot p.b.b. (czyli bedziemy
    najpierw po prosbie po bankach chodzic :P.
    Czekam na wasze uwagi i oczywiscie SERDECZNIE zapraszamy na Konfernecje!
    http://www.konferencja.kartyonline.pl

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-05-07 23:50:28
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    [...]
> [...]
    > (lub wtorek). Z pewnoscia bedzie milo no i moglibysmy nowa swiecka
    > tradycje zapoczatkowac? Co o tym pomysle myslicie?

    Nowa świecka tradycja ;-) W sumie fajny pomysł, bo pewnie Warszawiaków
    na p.b.b. jest sporo. Ale szkoda, że nie we środę bo mam zamiar
    przyjechać na 3-4 dni do Warszawy ;-)

    K.

  • 3. Data: 2004-05-09 12:34:51
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    2004-05-07 16:26, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
> [...]
    > najpierw po prosbie po bankach chodzic :P.
    > Czekam na wasze uwagi i oczywiscie SERDECZNIE zapraszamy na Konfernecje!

    Kiepski coś odzew...?
    Ja namawiam Kolegę @nteneum na wyjazd.

    A czy obecna na pbb Warszawka ma zamiar się pojawić? ;-)

    Pozdrowienia
    --
    luzyta

  • 4. Data: 2004-05-09 14:25:31
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    LUZYTA napisała:
    > Kiepski coś odzew...?
    > Ja namawiam Kolegę @nteneum na wyjazd.
    >
    > A czy obecna na pbb Warszawka ma zamiar się pojawić? ;-)

    Spojrzawszy na stronę WWW pubu, w którym ma nastąpić (bliskie) spotkanie
    można domniewmywać, że pbbankowcy pojawią się tam w godzinach "happy
    hours". ;-)

    K.

  • 5. Data: 2004-05-09 15:27:53
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:c7g6as$ab4$1@news.onet.pl...
    > Jednym slowem - co myslicie, zeby - kto moze i chce - przybyl do Zielonej
    > Gesi tak na przyklad o godzinie 19 na przyklad w poniedzialek (lub
    wtorek).

    Ja z checia. Niestety na konferencje nie moge przyjsc, wiec mi wszystko
    opowiecie :)
    Pasuja mi zarowno poniedzialek jak i wtorek. Godziny "po-pracowe" :)

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 6. Data: 2004-05-09 18:50:02
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net> wrote:
    > Ja z checia. Niestety na konferencje nie moge przyjsc, wiec mi
    > wszystko opowiecie :)
    > Pasuja mi zarowno poniedzialek jak i wtorek. Godziny "po-pracowe" :)

    no :) Bo juz myslalem, ze choroba nikt nie przyjdzie :)
    Gdyby cos - dajcie znac na priva (jesli wstydzicie sie publicznie) to
    zarezerwujemy wiekszy kawalek ogrodka, gdyby okazalo sie, ze bedzie wiecej
    osob.
    Jakis znak rozpoznaczy z pewnoscia wymyslimy.

    http://www.PRnews.pl

  • 7. Data: 2004-05-09 19:07:26
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > Jakis znak rozpoznaczy z pewnoscia wymyslimy.

    znakiem będą palce powykrzywiane od ciągłego pisania na pbb ;)))
    pozdrawiam
    zbyszko janke

  • 8. Data: 2004-05-09 20:14:43
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:

    > no :) Bo juz myslalem, ze choroba nikt nie przyjdzie :)

    Kurka siwa! Amra, przecież to jeszcze ponad tydzień :)
    Jeśli o mnie chodzi, to nie jestem pewny co będę robił jutro o tej porze, a
    co dopiero 17. ? hehs.
    Z dużym wyprzedzeniem planuję tylko wyjazdy.

    Co nie znaczy że nie chcę się pojawić, wręcz przeciwnie, nie mam nic
    naprzeciwko :) i prawdopodobnie się pojawię. Tylko że nie lubię się
    deklarować, kiedy nie mam twardych podstaw.

    > Gdyby cos - dajcie znac na priva (jesli wstydzicie sie publicznie) to
    > zarezerwujemy wiekszy kawalek ogrodka, gdyby okazalo sie, ze bedzie
    > wiecej osob.

    Obawiam się, że trochę trudna sprawa - jakby to była impreza zorganizowana,
    wyjazdowa, oficjalna czy z ograniczoną ilością miejsc, to można byłoby
    planować sobie z wyprzedzeniem. A tak - jak wystarczy po prostu ubrać kapcie
    (he) i przyjść do pubu na pyfko, to mało kto ma chęć się z wyprzedzeniem
    deklarować. Tym bardziej, że impreza lekko pionierska i nie wiadomo, co z
    tego wyjdzie :)

    Jeśli przewidujesz konieczność rezerwacji - dopisz mnie do listy.

    > Jakis znak rozpoznaczy z pewnoscia wymyslimy.

    Komputer z odpalonymi newsami pod pachą? ;) Wydrukowany sig z e-mailem w
    klapie? ;)

    To akurat małe piwo (nomen omen), wystarczy żeby obsługa była w temacie i
    już może dystrubuować ruch gdzie trzeba :)

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

  • 9. Data: 2004-05-09 20:47:09
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm> wrote:
    > Komputer z odpalonymi newsami pod pachą? ;) Wydrukowany sig z
    > e-mailem w klapie? ;)

    ooooo ekstra pomysl :)

    http://www.PRnews.pl

  • 10. Data: 2004-05-09 21:17:13
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:

    > ooooo ekstra pomysl :)

    To może na oficjalny zlot, jak już będą środki? ;)