  • 1. Data: 2004-05-07 16:25:33
    Temat: realizacja czekow z USA
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>

    czy jak to ująć.

    Cześć.
    W każdym razie przychodzi czek, zapewnie listonosz prznosi w kopercie. Jakie
    mam możliwości realizacji, ile trwa i ile kosztuje ?

    Vizvary Istvan

  • 2. Data: 2004-05-07 16:48:01
    Temat: Re: realizacja czekow z USA
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Vizvary II Istvan wrote:

    > czy jak to ująć.
    >
    > Cześć.
    > W każdym razie przychodzi czek, zapewnie listonosz prznosi w kopercie. Jakie
    > mam możliwości realizacji, ile trwa i ile kosztuje ?

    Zanosisz do banku.
    Większość banków przy realizacje czeków chce, żebyś miał tam konto, więc
    najlepiej do swojego.
    Nazywa się toto inkaso.
    A więc oddajesz czek do inkasa.
    Czekasz zwykle miesiąc.
    Pieniądze wpadają na twoje konto. Jak złotówkowe, to uważaj, bo
    przeliczą ci na złotówki.
    Płacisz w zależności do banku i kwoty na czeku. Od 10 zł w górę. Pytaj w
    banku.

  • 3. Data: 2004-05-07 18:14:18
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>

    "poilkj" <u...@d...invalid> wrote in message

    Dzieki. No to tak jak kiedyś :-)

> [...]

    > przeliczą ci na złotówki.
    > Płacisz w zależności do banku i kwoty na czeku. Od 10 zł w górę. Pytaj w

    No właśnie. mBank. Już słyszę odpowiedżmLinii, jak wtedy, gdy się pytałem
    jak z konta firmowego robić przelew poza Polske.

    Vizvary Istvan

  • 4. Data: 2004-05-07 20:05:41
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c7gjs4$7k1$...@n...onet.pl,
    Vizvary II Istvan <v...@p...onet.pl>:

    > No właśnie. mBank. Już słyszę odpowiedżmLinii, jak wtedy, gdy się
    > pytałem jak z konta firmowego robić przelew poza Polske.

    W mBanku nie da rady raczej.

    Najtaniej wychodzi w Pekao SA, BPH PBK i w Kredyt Banku.

    --
    Robert