  • Data: 2016-08-31 02:55:30
    Temat: Re: Ujemny zysk daje premię zagranicznym zarządom banków
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "z" 57c5dfde$0$12547$6...@n...neostrada.pl

    > Najgorsze jest to że lemingi bankowe ;-) uznają taką dewaluację uczciwości za normę
    i nie widzą w tym nic złego.
    > "Wszyscy kradną i oszukują to może i ja zacznę i założę jakiegoś pobieraczka"

    Mnie banki raczej nie okradają.
    Zazwyczaj spór pomiędzy mną a bankiem rozstrzygany jest na moją
    korzyść choćby tylko dlatego, że jestem niepomiernie słabszy od banku.

    Wyjątkiem jest BZWBKKBSg:

    http://leszekc.w.tkb.pl/800400/wyciagi/wyciagi.htm

    Gdy byłem dzieckiem, uczono mnie szacunku do kobiet, jako do istot z reguły
    słabszych od mężczyzn. Co jakiś czas dokładano (powołując się na rzekomo
    rosyjską modę) szacunek do kobiet budzony ,,ciążeniem''...

    Dziewczynie trzeba było zejść z drogi choćby dlatego tylko, że kobieta
    jest słabsza od nmężczyzny, choć (o ironio!!!) kilkulatki są zwykle
    silniejsze od swych równieśników!

    Dziewczyna mogła bezkarnie bić chłopaka, a ten nawet gdy tylko zaśłonił
    się, gdy choćby zablokował uderzenie czy po prostu zszedł z linii
    ciosu -- był piętnowany jako ,,babski bokser''!!! nie mogąc ani
    blokować, ani nawet schodzić z linii ciosu, ratowałem się uciekaniem,
    w czym byłem bardzo dobry... Być może właśnie dlatego nauczyłem się
    uciekania i przewidywania bezrozumnego zachowania dziewcząt?

    Młode dziewczęta rozmawiają i myślą tylko o seksie -- gdy nie ma w pobliżu
    chłopaków. Dorosłe kobiety są nieco inne, gdyż rozmawiają i myślą tylko
    o seksie -- gdy nie ma w pobliżu mężczyzn. Wiem, bo wychowywałem się
    zarazem i jako chłopiec, i jako dziewczyna. Później kobiety przestały
    mnie traktować jak ,,swoją'', ale od czasu śmierci księdza HSamula,
    powracają ;) dawne zwyczaje...

    Póki nie było w pobliżu chłopców innych niż ja -- dziewczęta nie
    okazywały mi agresji, ale w obliczu ,,prawdziwych'' mężczyzn
    zapominały o tym, o czym myślą stale i potrafiły być groźne...

    ,,Prawdziwych'' w ciapkach, bo ja miałem raczej kłopoty z nadpotencję/hiperpotencję,
    ;)
    nie zaś z impotencją... Do tej pory raczej ;) wolę siedzieć nago wśród dziewcząt, niż
    w gaciach, gdyż nago nie wstydzę się tak mocno, jak w ubraniu. :)

    Pamiętam, jak kiedyś KrólowaF wzięła mnie (część mnie!!) w obronę i zabroniła
    dziewczynom kopania mnie po pewnej części ciała, wyjaśniając im, że ,,tam'' są

    jajeczka

    czym wzbudziła i moją sympatię, i niechęć zarazem, bo niby fajnie, że
    choć zabroniła kopania po jajach, ale jednocześnie zauważała, że nie ma
    miejsca ani dla mnie, ani dla kopiącej mnie dziewczyny, :) i jest tylko
    rozród, są dzieci, kolejne pokolenia itd...

    Miałem wówczas kilka lat -- być może już byłem uczniem pierwszej klasy podstawówki.

    Na pomoc rodziców nie można było liczyć w tej materii. Matka twierdziła jakoś tak:

    -- kobiety nie można uderzyć nawet kwiatkiem
    -- natomiast mężczyznę można/trzeba bić donicą!!!

    i w swych poglądach nie była odosobniona.

    Może kiedyś w ogóle był jakiś szacunek do osób jakoś słabszych?...
    Lekarza do pacjenta, banku do klienta, mężczyzny do kobiety i dorosłego do
    dziecka?...
    Ponoć nawet zbrodniarze nie lubili krzywdzić dzieci...

    > O zgrozo. O czym my tu piszemy? Przecież banki kreowane jako instytucje zaufania
    publicznego powinny być wzorem cnót wszelakich.

    Powinny!!! Dlatego rażącymi są **wszelkie** nadużycia, ale czy pomimo
    istnienia tychże nadużyć można banki zaliczyć do instytucji złych?

    > Tak nas uczy opiekuńcze państwo

    Państwo zbójeckie i zbrodnicze!

    > które banki nadzoruje, kontroluje i

    ...kopie po xupie tak mocno, jak tylko potrafi!

    > pobiera za te czynności opłaty z naszych podatków.

    I naszych, i bankowych, oferując w zamian raczej zamordyzm, nie ochronę.

    > Obniżyliśmy wymagania do poziomu "dobry pan mógł zabić a tylko pobił"

    Mnie banki (pomijając PeKaO) i nie pobiły i nie usiłowały pobić.

    Nijak tego nie mogę powiedzieć o polskim państwie.