  • Data: 2016-09-01 02:27:41
    Temat: Re: Ujemny zysk daje premię zagranicznym zarządom banków
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "z" 57c71e6f$0$15196$6...@n...neostrada.pl

    > Ty z jakiegoś sanatorium piszesz? :-)

    Pisałem, ale mało, bo niewiele działo się na grupach
    i nie miałem motywacji, bo miałem mało czasu a basen
    to bardzo dobre ćwiczenie i kręgosłupa, i płuc.

    Miałem dylemat -- las czy basen a drzewa pachniały niessssamowicie.
    Lato w pełni!!! Lasy, niskie pylenie (nie licząc papierosów)
    częste deszcze...

    Ostatniego dnia zmieniłem towarzystwo stołówkowe -- na rosyjskich żydów
    z Izraela, którzy wywołali u mnie atak alergiczny tak silny, jakiego nie
    miałem chyba nigdy. :) Jadłem śniadanie i łykałem masę śluzu z płuc...
    Miałem ochotę na pasty rybne, na ser biały -- ale nic z tego... Musiałem
    wyjść i strzelić trochę ;) Cyklezonidu... (kilka dawek -- może 4?) Przy
    sobie (na stałowce) miałem tylko lek rozkurczający oskrzela, a potrzebny
    był raczej ;) antyśluzowy. Na dodatek ten antyśluzowy niby nie działa
    doraźnie.

    Byłem zły, bo za to śniadanie zapłaciłem 25 plnów a niewiele zjadłem.
    [pewnie ,,oni'' uważają, że i tak sporo]

    Żydzi mówili po rosyjsku, kładli na talerze dużo, mniej więcej połowę
    zostawiając do wyrzucenia, :) ale chyba palili najtańsze świństwo, które
    mnie doprowadziło niemal do szału. Alergolog mówi, że to mogły być
    grzyby/pleśnie, nie papierosy. Może i tak. Ja znam ten efekt (silnego
    śluzowania) z galerii handlowych, gdzie przed drzwiami ludzie palą różne
    papierosy -- właśnie ludzie ruscy (Białorusini, Rosjanie itp.) palą najgorsze...

    Ale tak silnej reakcji nie pamiętam. :)

    Niekoniecznie cokolwiek czuć nosem -- trochę zaczyna boleć głowa
    i zaczyna się lanie śluzu. Przeszkadza to, co jest w ubraniach.

    Czasami ludzie maskują zapach papierosów perfumami, repelentami itp.
    maskami. Problem w tym, że szkodzi nie zapach (jak pisze biegły sądowy
    pulmonolg, Anna Dziób), ale dym, czyli lotne ciało stałe -- pyłki dymu.
    (Dziób IMO wie, że dym jest ciałem stałym, choć lotnym, lecz nie pojmuje
    tego prostego rozdziału -- ciała stałe mają swój kształt)

    I raz jeszcze -- być może alergolog ma rację co do pleśni, ale dlaczego
    Polacy (ta sama stołówka, ale kilkadziesiąt godzin przed żydami) nie mieli
    tego w ubraniach a żydzi rosyjscy mieli? Mnie pasuje to coś do najgorszych
    papierosów.

    Po paru godzinach wróciłem na stołówkę, aby choć wziąć jabłka na drogę, ale
    że nie było, poprosiłem o szklankę soku -- na koszt niedokończonego śniadania.
    Wypiłem jedną, ale że jedna to trochę mało, poprosiłem o drugą... Wypiłbym
    więcej, ale jakoś głupio było prosić o kolejne... ;)

    Wkrótce ponowił się atak śluzowania. :)
    Szybko wyszedłem, wsiadłem do gotowego samochodu i odjechałem,
    ale zanim przejechałem parę kilometrów, musiałem zatrzymać się,
    popluć śluzem, strzelić kolejne dawki Cykleoznidu i Ventolinu,
    i nieco ochłonąć...

    Tutaj byłem:

    http://uzdrowisko-wieniec.pl/

    w ramach prewencji rentowej:

    http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/Renta/okregowy/zuswy
    rokm.pdf

    Nie wiem, czy ,,lecząca mnie'' lekarka była wysoka czy niska,
    gruba czy szczupła, czy była brunetką, blondynką czy rudą bądź
    szatynką... ;) Myślałem, że choć w necie ją zobaczę, ale nie
    wiem nadal, jak ona wygląda. :)

    Wiem, że orzecznik ZUS pomylił się ;) co do przepukliny pępkowej -- orzecznik
    uważał, że mam, zaś ww. lekarka napisała, że nie mam. :) Co prawda lekarka
    nie pisze wprost o przepuklinie pępkowej, lecz IMO nie ma wątpliwości, że
    w danym kontekście chodziło jej o pępkową.

    Wg lekarki przytyłem z 67 kg do 68 kg, i to w dniach ostatnich, ;) bo na kilka
    dni przed wyjazdem mam jeszcze 67 kg na sanatoryjnym piśmie. ;) W istocie miałem
    po powrocie mniej niż 66 kg. Wczoraj spadło poniżej 65 kg. :) Zamierzam powoli
    zejść poniżej 60 kg -- aby odciążyć i kręgosłup, i stawy bioder, i kolan,
    i prawej stopy, i serce (słabo radzi sobie nawet z lekkimi obciążeniami),
    i płuca, i resztę...

    Pod koniec września będę popisywał się u kardiologa -- zamierzam pokazać skutki
    schudnięcia z ponad 70 kg do około 65 kg. Czyli zejście ze 150 skurczy na minutę
    po byle jakim obciążeniu do niespełna 100, może nawet do 80... :)

    Pochwalę się też zasłabnięciem na basenie po forsowaniu na bezdechu -- ponad
    godzinę nie mogłem dojść do siebie, co imo zawdzięczam ;) lekowi na zmniejszenie
    tętna, nie zaś płucom. :) Pływam jak korek, więc wejście pod wodę muszę opłacić
    pełnym wydechem (nawet wówczas nie mogę zanurzyć się całkowicie i muszę pomagać
    sobie rękami, aby głębiej zanurzyć się) co skutkuje różnie. ;)

    3 lata temu z trudem pływałem na plecach, teraz bez trudu mogę po prostu stać
    w wodzie, leżeć czy siedzieć na wodzie -- stale oddychając. :) Za jakiś czas
    położę się na plecach i wyciągnę do góry (nad wodę) obie ręce. :)

    -=-

    Teraz piszę z mieszkania, ćwicząc w czasie pisania. :)

    Tu nie raczej popływam -- i bez basenu stale zaziębiam się.