  • Data: 2016-08-31 15:30:44
    Temat: Re: Ujemny zysk daje premię zagranicznym zarządom banków
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." 57c69584$0$649$6...@n...neostrada.pl

    > Auchan byc moze, ale Mille to chyba bank ? Nie ma darmowych
    > kredytow, chyba ze masz na mysli karte kredytowa w GP..

    Nie ma, ale miał. Dał mi 40 kpln za freeko, ale nie dłużej niż na 7 dni
    w miesiącu. Jednym liczył 6 zamiast 7, mnie raz policzył 8 zamiast 7.
    Lokowałem to na oszczędnym w Mille.

    > Ano nie. Konto to nie jest tez wyciag, przelew, haslo sms itp..

    A, widzisz! Też tak uważasz!!!

    > Ano wlasnie - trzeba byc czujnym i zakladac z gory ze oni
    > chca cie okrasc, tylko jeszcze nie wiesz jak :-)

    Prosta zasada mówi -- zło, którego szuka Twój adwersarz
    w Tobie, znajdziesz w tymże adwersarzu. :)

    > Ale co - komornik sie pomylil, czy wczesniej Czarnecki
    > sie pomylil, wniosek wypisujac ?

    Nikt nie pomylił się w tym miejscu. Czarnecki miał trudnego dłużnika
    rzeczywistego, lecz komornik ściągnął od kobiety stosownie słabej,
    choć niewinnej, co w tym kraju jest normą.

    Po tym incydencie zmieniłem zdanie o Czarneckim i zdecydowałem się
    na założenie konta w Getin. Konto w Getin mam nadal i jestem bardzo
    zadowolony z obsługi tegoż konta.

    Tankując w bydgoskim Carrefourze, nie miałem wnętrzy na RORze, więc
    wyjąłem telefon, zleciłem lanie wewnętrzne wnętrzy z oszczędnego na
    RozRzutnE i podszedłem kolejny raz do płacenia...