  • Data: 2016-08-31 15:32:39
    Temat: Re: Ujemny zysk daje premię zagranicznym zarządom banków
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "z" 57c66b36$0$12556$6...@n...neostrada.pl

    >> Mnie banki raczej nie okradają.

    > Po pierwsze Tobie się tak wydaje.

    Zapewne tak...

    > Po Drugie Nie umiesz liczyć :-)

    Nie umiem, to fakt, ale mam kalkulatory.

    > Policz sobie wydatek sił i środków jakie musisz
    > poświęcić aby Ciebie banki nie okradały

    Środków nie wydaję, lecz deponuję.
    [ciekawe, o których siłach myśli -- piekielnych,
    nieczystych, Lorentza i Coriolisa, czy rzeczywistych?...
    swoją Bursztynową, Lorentza jest chyba rzeczywista?...
    sił tak dużo, iż można pomyśleć -- siła ich...
    jest jeszcze siła złego na jednego, i na zero,
    czyli w efekcie siła bądź obłęd sięgający
    nieskończoności...]

    Co do sił -- aby mieć siły, trzeba ćwiczyć, czyli trzeba zużywać siły.

    > i abyś coś przez te wiśnie od nich wyciągnął.

    Co mam wyciągać? Najpierw dali mi wiśnie, teraz te wiśnie lokuję u nich na %%%.

    > Mój exell wyliczył że mi się nie opłaca nawet nie zarabiając średniej krajowej

    Może ja mam inną wersję exella?...

    [i wszystko jasne! przyganiał Kociołek garnkowi! z też nie umie
    liczyć! z też podpiera się kalkulatorami!!! wyszło Szydło z wora!]

    > A rozum podpowiada że szkoda życia :-)

    [niby tak, ale muszę ćwiczyć, co uskuteczniam w czasie
    pisania, więc niezupełnie marnuję życie tym pisaniem;
    tym, czyli rozmowami z anonimami]