  • Data: 2016-08-31 10:29:40
    Temat: Re: Ujemny zysk daje premię zagranicznym zarządom banków
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał w wiadomości
    "J.F." 57c5cd20$0$12557$6...@n...neostrada.pl

    >Auchan: 0 w reklamach i IMO 0 naprawdę.
    >Mille: jw.

    Auchan byc moze, ale Mille to chyba bank ? Nie ma darmowych kredytow,
    chyba ze masz na mysli karte kredytowa w GP..

    >Konto to nie jest karta.
    Ano nie. Konto to nie jest tez wyciag, przelew, haslo sms itp..

    >IMO trzeba znać ich język. Oni mi mówią: ,,konto za free'' i śmieją
    >się.
    >Pytam: ,,Co w tym śmiesznego?''. Pada odpowiedź: ,,Karta kosztuje i
    >jest
    >obowiązkowa''

    Ano wlasnie - trzeba byc czujnym i zakladac z gory ze oni chca cie
    okrasc, tylko jeszcze nie wiesz jak :-)

    >Komornik (rzekomo dla dobra Czarneckiego) zajął kobiecinie
    >konto niesłusznie -- Czarnecki forsę zwrócił, nie tłukąc
    >się z komornikiem, nie dochodząc swego, nie tracąc czasu,
    >nie marnując kobicie życia, nie zabijając tejże kobiety...
    >Czarnecki mógł nic nie robić -- nie musiał nawet okazywać
    >hipokryzji...
    >Ale wolał pieniądze zwrócić.

    Ale co - komornik sie pomylil, czy wczesniej Czarnecki sie pomylil,
    wniosek wypisujac ?

    J.