  • Data: 2016-08-30 20:14:42
    Temat: Re: Ujemny zysk daje premię zagranicznym zarządom banków
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:nq4d2m$90c$...@n...news.atman.pl...
    "Zbynek Ltd." nq3lle$e29$...@n...news.atman.pl

    >Znaczy, że uczciwi. IMO problem leży w tym, że bankierzy zawarli
    >umowy
    >i chcą dotrzymania tych umów, podczas gdy (nie 'w międzyczasie', lecz
    >'podczas gdy' lub 'tymczasem') klienci banków to mentalne dzieci,
    >z którymi nie można umawiać się ani na randki, ani jakkolwiek.

    No, po czesci na pewno tak, z drugiej strony - oni ci reklamuja kredyt
    5%, a drobnym druczkiem RRSO 30%.
    A samo to 30 % zakrawa juz na kradziez w bialy dzien.

    Oni ci powiedza, ze spread musi byc i bedzie rynkowy, bo inaczej nikt
    w banku nie wymieni, a potem zrobia osobny kurs na kredyty.

    Oni ci "darmowe konto", a potem sie okazuje, ze za karte trzeba
    placic.

    Taka tam - uczciwosc ograniczona :-)

    J.