  • 21. Data: 2008-05-17 13:32:01
    Temat: Re: Udostepnienie karty debetowej
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    news:g0mddc$85b$3@inews.gazeta.pl...

    > Zapomnij. On jest niereformowalny beton.

    Może z tych, co nie umieją kursora przenosić i stukają tam, gdzie akurat
    zamiga?

    k.

  • 22. Data: 2008-05-17 17:18:00
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    kashmiri wrote:

    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w
    > wiadomości news:g0mddc$85b$3@inews.gazeta.pl...

    > Może z tych, co nie umieją kursora przenosić i stukają tam, gdzie akurat
    > zamiga?

    Nie. On to robi z premedytacją dla zasady. Ot taki kompleks niższości.

  • 23. Data: 2008-05-18 20:21:09
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    > Nie. On to robi z premedytacją dla zasady. Ot taki kompleks niższości.

    Rozpaczliwie szuka sposobu zamanifestowania swojego indywidualizmu - bo
    inaczej nikt go nie zauważy?

  • 24. Data: 2008-05-18 22:59:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    kashmiri wrote:

    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w
    > wiadomości news:g0n408$6u1$7@inews.gazeta.pl...

    > Rozpaczliwie szuka sposobu zamanifestowania swojego indywidualizmu - bo
    > inaczej nikt go nie zauważy?

    Bardzo precyzyjnie to ująłeś. Ja bym tylko indywidualizmu zamienił na
    odmienności.

  • 25. Data: 2008-05-19 11:11:04
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    > Bardzo precyzyjnie to ująłeś. Ja bym tylko indywidualizmu zamienił na
    > odmienności.

    Dzięki, właśnie tego słowa mi brakowało. Cóż, trzeba więc być wyrozumiałym
    wobec odmienności

    Szkoda, że dla niektórych najlepszym sposobem jej pokazania jest utrudnianie
    innym życia.