  • 11. Data: 2006-04-03 21:35:57
    Temat: Re: UWAGA NA KARTY INTELIGO-PŁATNOŚCI KARTĄ W INTERNECIE - brak ODPOWIEDZIALNOSCI BANKU
    Od: "mg" <maciej2@ i.c.p.n.e.t.pl>

    I jeszcze Jedno !!!

    Bank przesłał mi potwierdzenie reklamacji z plikem PDF o czym wspominam
    poprzednio

    Ze wszystkimi danymi osobowymi i tansakcji ( prawdziwymi i fałszywymi- w
    tym PEŁNE NUMERY KARTY co prawda zablokowanej ) w niezakodowanym mailu !

    M Grabowski

  • 12. Data: 2006-04-03 21:38:31
    Od: "mg" <maciej2@ i.c.p.n.e.t.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Kamionka" <k...@T...data.pl> napisał w
    wiadomości news:4431937e$1@news.home.net.pl...

    > BTW - jak dla mnie to jest trochę bez sensu - ktoś _kradnie_ pieniądze za
    > które _kupuje_ mp3... Obecnie, w czasach P2P to jakby jechać z Poznania do
    > Szczecina przez Przemyśl ;)
    >
    > --
    > Grzegorz Kamionka

    a czy sens ma wyrzucanie z pociągu młodej dziewczyny i zabicie jej dla
    uzyskania telefonu komorkowego i paru złotych ??

    M Grabowski

  • 13. Data: 2006-04-03 21:41:55
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 3 Apr 2006 21:54:32 +0200, "mg" <maciej2@ i.c.p.n.e.t.pl>
    wrote:

    >pozdrowienia dla INTELIGO

    witamy w polsce. jak ci sie chce zaryzykowac 50 zl to mozesz sprobowac
    u arbitra bankowego, ale marne szanse - ostatnio ten przemadry arbiter
    w podobnej sprawie przyznal racje bankowi.
    oczywiscie w sadzie wygrasz bez zadnego problemu, ale zapewne cala
    zabawa nie ma sensu dla 100 zl, i bank swietnie o tym wie

    PG

  • 14. Data: 2006-04-03 22:19:05
    Od: "Piotr D." <h...@z...pl>

    Użytkownik "mg" <maciej2@ i.c.p.n.e.t.pl> napisał w wiadomości

    > I z tego wniosek ze BANK INTELIGO MIAŁ "KUPĘ" czasu zeby zablowac moją
    > transakcje lub ja unieważnic ją ale po prostu OLAŁ sprawę przerzucając
    > koszty i odpowiedzialnośc na klienta

    nie wiem jaki wniosek, bo wniosek może być taki, że tą kartą było płacone
    przez allpay albo przelewy24, a na nich świat się nie kończy i nie każdy
    serwis pozwala sobie na obracaniu przez dwa tygodnie czyjąś gotówką ;)

    pzdr.
    pd

  • 15. Data: 2006-04-04 07:41:44
    Od: velerad <v...@i...pl>

    kiedyś było na grupie coś takiego ... może będzie miało zastosowanie:

    obowiązku >>naprawienia konsumentowi poniesionej przez niego szkody"

    pozdrawiam
    MK

  • 16. Data: 2006-04-04 09:50:51
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "mg" <maciej2@ i.c.p.n.e.t.pl> writes:

    > w danych transakcji ( były jednak w dalszej częci pliku pdf.)
    > nie zgadza sie zupełnie mail, numer telefonu-nieaktualny od paru miesięcy,
    > ip z innego miasta - chociaż z domeny polskiej, adres bez numeru
    > mieszkania)

    Co za roznica, zgadza sie czy nie zgadza? Napisz, ze nie dokonywales
    tych transakcji, i ze do karty nikt inny nie ma dostepu, zas kwity
    obciazajace nie sa przez Ciebie podpisane.

    A bank ma duzo czasu na odebranie pieniedzy od "sprzedawcy", inna
    sprawa ze co to klienta obchodzi.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 17. Data: 2006-04-04 18:56:55
    Od: "Marcin" <n...@n...ocm>

    Witam

    > witam
    >
    > Ktoś użył moich numerów karty inteligo-realizując transakcje zakupu plików
    > mp3.w internecie

    Jakby nic z normalnych reklamacji nie wyszlo to sporobuj napisac do mediow:
    Rzeczpospolitej,
    Faktu, Gazety Wyborczej, Super Expressu i jakis lokalnych gazet. Moze ktos
    sie zainteresuje i bedzie chcial pociagnac sprawe. A dziwne jest jak czasami
    takie zainteresowanie mediow potrafi pchnac sprawy do przodu...

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 18. Data: 2006-04-04 19:37:39
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Marcin" <n...@n...ocm> writes:

    > Jakby nic z normalnych reklamacji nie wyszlo to sporobuj napisac do mediow:
    > Rzeczpospolitej,
    > Faktu, Gazety Wyborczej, Super Expressu i jakis lokalnych gazet. Moze ktos

    Do Faktu na poczatek. Nie czytam tej gazety co prawda, ale slyszalem,
    ze lubi sie zajmowac takimi rzeczami i ma spore sukcesy.

    MJ

  • 19. Data: 2006-04-05 06:43:29
    Od: Spider <...@...c>

    mg napisał(a):
> [...]
    > poprzedniej korespondencji. W związku z powyższym Bank nie ma podstaw do
    > podjęcia dalszych działań w przedmiotowej sprawie.
    >
    > W celu uzyskania dodatkowych wyjaśnień w związku z przedmiotową
    > transakcją prosimy o kontakt z usługodawcą. Ponadto, jeśli transakcja nie
    > była wykonywana przez Panią, sugerujemy zgłoszenie zaistniałej sytuacji
    > Policji.
    >
    > Z poważaniem
    > Monika M.......................
    >
    > Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna
    > Oddział - Centrum Bankowości Elektronicznej "Inteligo" w Warszawie

    a jak tak troche z innej beczki
    wlasnie zeby nie miec takich problemow nie mam karty kredytowej i dobrze
    mi z tym ... tak jak nie mam debetu, platformy cyfrowej (szkoda czasu i
    nerwow) i tpsy (wystarczy prepaid gsm i voip)
    do platnosci internetowych uzywam ekarty mbanku
    spid

  • 20. Data: 2006-04-05 06:51:20
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:4433670d$3@news.home.net.pl, *Spider* wrote:
> [...]
    > (szkoda czasu i nerwow) i tpsy (wystarczy prepaid gsm i voip)
    > do platnosci internetowych uzywam ekarty mbanku

    Cytuj normalnie :[
    Kazdy uzywa tego co lubi i co mu odpowiada.
    Czy sadzisz ze e-karta mbanku ci duzo zmieni. W watku obok jest opis jak
    zostala zalozona blokada na takiej karcie na pieniadzach mimo
    niesfinalizowania transakcji
    A karta o ktorej jest mowa w tym watku to jest debetowka Inteligo Visa
    electron a nie kredytowka.

    --
    darnok