  • 1. Data: 2006-04-03 12:30:05
    Temat: Re: Kredyt / pożyczka na mieszkanie
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > Czy mająć zarejestrowaną działalność gospodarczą od 3 miesięcy
    > można ubiegać się o kredyt / pożyczkę na zakup mieszkania ?
    >
    > Wszędzie gdzie trafiam warunkiem jest posiadanie DG od przynajmniej 12
    > miesięcy.
    >
    > Czy gdzieś jest od 3 miesięcy ?
    >
    > Ew. gdzie można taką pożyczkę / kredyt zaciągnąć ?
    > Open Finance ? Ktoś korzystał z tego ?

    Open Finance to posrednik. Sprzedaje produkty bankowe banków, z ktorymi ma
    umowy.

    A jesli chodzi o kredyt hipoteczny w Twoin przypadku, to czasem sie udaje
    przepchnac 9 miesiecy, ale po 3 to usłyszysz, ze nie masz wiarygodnosci.

    Pozdrawiam
    _________________________
    BN
    www.adekus.pl
    www.adekus.pl/kh

    www.stowarzyszenie-pomoc.az.pl/jeden_procent.html

  • 2. Data: 2006-04-03 12:33:33
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Paweł porozsypywal nastepujace haczki:
    > Czy mająć zarejestrowaną działalność gospodarczą od 3 miesięcy
    > można ubiegać się o kredyt / pożyczkę na zakup mieszkania ?
    > Czy gdzieś jest od 3 miesięcy ?
    Przejdz sie do jakiegos doradcy kredytowego (np Expander to Ci powie czy
    masz gdzies szanse na kredyt/pozyczke)
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2006-04-03 16:23:31
    Od: "Joan" <s...@v...pl>

    > Wszędzie gdzie trafiam warunkiem jest posiadanie DG od przynajmniej 12
    > miesięcy.
    >
    > Czy gdzieś jest od 3 miesięcy ?

    W Nordei powiedzieli, ze wystarczy 6 miesiecy jezeli DG jest niejako
    ciagloscia poprzedniej pracy, ale nie skonkretyzowano, co uwaza sie za ta
    ciaglosc.

    joan

  • 5. Data: 2006-04-04 13:57:44
    Od: "Fajas" <f...@e...pl>

    > Wszędzie gdzie trafiam warunkiem jest posiadanie DG od przynajmniej 12
    > miesięcy.

    PKO BP 6 miesiecy. Ale to troszke zalezy od oddzialu i przychylnosci
    dyrektora.
    Mi sie udalo zalatwic chociaz dopiero w 3 oddziale.
    Generanie maja lekka niespojnosc procedur, na infolini mowia 6 miesiecy
    idziesz do oddzialu 12 miesiecy, zmieniasz oddzial 6 miesiecy.

    Pawel Szwajkos