  • 1. Data: 2006-04-03 17:14:03
    Temat: [mbank] ekarta i kupowanie piosenek
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    nie wiecie, ktory sklep z duzym wyborem piosenek, sprzedaje je w formie
    mp3 - pojedyncze piosenki?

    cos w stylu http://www.apple.com/itunes/ ktory niestety nie obsluguje
    Polski:(

  • 2. Data: 2006-04-03 17:21:55
    Temat: Re: [mbank] ekarta i kupowanie piosenek
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > nie wiecie, ktory sklep z duzym wyborem piosenek, sprzedaje je w formie
    > mp3 - pojedyncze piosenki?
    >
    > cos w stylu http://www.apple.com/itunes/ ktory niestety nie obsluguje
    > Polski:(

    Taki soho.pl ale nie wiem czy klimat Ci bedzie odpowiadal

  • 3. Data: 2006-04-03 17:36:44
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Bartek" <a...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Taki soho.pl ale nie wiem czy klimat Ci bedzie odpowiadal

    kurcze, maly wybor maja:( szukam np. jamiego foxxa. a moze jakis zagraniczny
    serwis, co by te karte akceptowal?

  • 4. Data: 2006-04-03 18:19:08
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    siliana napisał(a):

    > kurcze, maly wybor maja:( szukam np. jamiego foxxa. a moze jakis zagraniczny
    > serwis, co by te karte akceptowal?

    http://www.mbank.com.pl/mszop/tab_1.html
    Multimedia(oprogramowanie)

    --
    elephanto

  • 5. Data: 2006-04-03 21:15:44
    Od: el_triste <e...@s...nie.klania.o2.pl>

    Dnia Mon, 3 Apr 2006 19:14:03 +0200, siliana napisał(a):

    > nie wiecie, ktory sklep z duzym wyborem piosenek, sprzedaje je w formie
    > mp3 - pojedyncze piosenki?
    >
    > cos w stylu http://www.apple.com/itunes/ ktory niestety nie obsluguje
    > Polski:(

    www.allofmp3.com

    Akceptują e-kartę, sprzedają muzykę "na wagę" za grosze, wszystko zgodnie z
    prawem (rosyjskim, ale jednak).