  • 31. Data: 2002-01-04 20:08:51
    Temat: Re: Tytuł przelewu :-) [uwaga: crosspost]
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 03 Jan 2002 22:46:42 +0100, Artur Gawryszczak
    <g...@c...edu.pl.__!__> wrote:

    >Hihihi ... daj znać o przebiegu akcji. A może się załapiesz na nagrodę
    >specjalną w konkursie dla abonentów, czy cośtam cośtam ;-)

    Uscisk dloni prezesa (rady ministrow) ;-)))
    Przez planete to pewno pojdzie, ale jakby tak pojsc z tym na poczte
    ;-)))
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 32. Data: 2002-01-04 21:15:48
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "simon" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A ja akurat jestem za samokontrolą.
    > Pozwala uniknąć takich posteczków z pierdołeczkami j.w.,
    > do kurwiczki nędziczki.

    :-):-):-):-)

    Nie ma sprawy!Podoba mi się !!
    Od PARANOIA dotarliśmy do żartobliwych wulgaryzmów:-))
    Znasz jakieś konto w jakimś banku, który na wyciągu pisze wszystko (Pekao
    itp. się nie nadają) ?
    Jak chcesz to mogę Ci na nie przelać "obelżywy" 1 grosz.
    Nie będziesz nawet wiedział od kogo !!!
    Przekonasz się, że wpisać da się elaborat na ponad 200 znaków, inwektyw nie
    wyłączając korzystając z alfabetu, cyfr i paru dopuszczalnych znaków ASCII
    I nie będzie żadnej cenzury !!!!
    To samo umie zrobić większość uczestników tej grupy dyskusyjnej

  • 33. Data: 2002-01-04 21:21:05
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal w wiadomosci
    > Mam ci wskanowac wyciag? Zawsze jest "wplata gotowkowa" i nigdy nic
    > innego.

    Popre Cie!
    Zaden inny znany mi bank nie pisze tak malo i nie na temat jak Pekao na
    swoich wyciagach.
    PKO czy BSK przy Pekao to "cud techniki":-)))

  • 34. Data: 2002-01-04 21:30:59
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Tak zaglądam w grudniową historię:

    Prywatną czy firmową ?
    Może banki wirtualne użyjemy do testowania cenzury ??????

  • 35. Data: 2002-01-04 22:43:59
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Thu, 3 Jan 2002 22:44:06 +0100, "Łukasz D?browski" <w...@k...pl>
    wrote:

    >Jedyne ograniczenie, jakie mo?e wyst?powa?, z tego co wiem (a wynika z Prawa
    >Bankowego), to zapisanie w tytule przelewu np. "zap?ata za faktur?", a
    >przelew jest wysy?any na rachunek osobisty (ROR). Taki przelew ma prawo
    >zosta? odrzucony, bo rachunek RORowski nie s?u?y do prowadzenia dzia?alno?ci
    >gospodarczej.

    Od kilku lat można (i czasami wręcz trzeba) wystawiać faktury także
    dla osób prywatnych. Wobec tego nie widzę powodu niemożności płacenia
    za FV przelewem z ROR. Ja tak płaciłem z Pekao SA. Miła pani poprosiła
    o dopisanie na przelewie, że nie dotyczy DG...
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 36. Data: 2002-01-05 01:04:31
    Od: "Trzucha" <t...@p...onet.pl>

    > Jedyne ograniczenie, jakie może występować, z tego co wiem (a wynika z
    Prawa
    > Bankowego), to zapisanie w tytule przelewu np. "zapłata za fakturę", a
    > przelew jest wysyłany na rachunek osobisty (ROR). Taki przelew ma prawo
    > zostać odrzucony, bo rachunek RORowski nie służy do prowadzenia
    działalności
    > gospodarczej. O innych ograniczeniach nie wiem.

    Uuuups...
    A ja niedawno wysłałem przelew z takim tytułem do znajomego (na indywidualny
    ROR) i doszedł bez problemu.
    Tak naprawdę nie płaciłem mu za żadną fakturę ale tak sobie napisałem w
    tytule przelewu.

    Trzucha

  • 37. Data: 2002-01-05 01:07:32
    Od: "Trzucha" <t...@p...onet.pl>

    > najlepiej to zrobic w jakims banku tam gdzie pani za pomoca jednego palca
    > wprowdza to wszystko dokladnie z tego swistka na komputer,
    > ciekawe czy sa jakies ograniczenia tzn czy mozna stosowac slowa
    powszechnie
    > uwazane za wulgarne i obrazliwe w tytule przelewu

    Chyba nie. Kiedyś wysłałem przelew (testowy ;) z Pekao SA do PKO BP SA z
    tytułem "Przelew na konto w pieprzonym PKO" (cytat).
    Doszedł bez cenzury. :)

    Trzucha

  • 38. Data: 2002-01-05 08:38:51
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jonca)

    Dnia Sat, 5 Jan 2002 02:07:32 +0100,
    osoba podpisana: Trzucha <t...@p...onet.pl>
    napisała:
    >powszechnie
    >
    >Chyba nie. Kiedyś wysłałem przelew (testowy ;) z Pekao SA do PKO BP SA z
    >tytułem "Przelew na konto w pieprzonym PKO" (cytat).
    >Doszedł bez cenzury. :)

    Ale za pomocą miedysponentki ?

    KJ

    --
    EMACS = Eight Megabytes And Constantly Swapping

  • 39. Data: 2002-01-05 08:55:14
    Od: <b...@b...prv.pl>

    In pl.biznes.banki Wojtek R <w...@p...onet.pl> wrote:

> [...]

    ostatnio moj znajomy zrobil mi przelew z tytulem "Od sw.Mikolaja"
    normalnie w okienku (BPH) nikt nie mial "watpliwosci"

    --

    b...@b...prv.pl, http://bycho.prv.pl

  • 40. Data: 2002-01-05 12:06:46
    Od: "LOLek" <t...@z...ja>

    Użytkownik "Trzucha" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > powszechnie
    >
    > Chyba nie. Kiedyś wysłałem przelew (testowy ;) z Pekao SA do PKO BP SA z
    > tytułem "Przelew na konto w pieprzonym PKO" (cytat).
    > Doszedł bez cenzury. :)

    I z czego tu się dziwić, przecież pieprzone to ani wulgaryzm, ani obraźliwe,
    przynajmniej w stosunku do PKO BP. Po kilkakrotnym złamaniu przez nich
    przepisów prawa bankowego wyniosłem się od mongołów i na pożegnanie
    pierdolnąłem drzwiami tak głośno, że było słychać w sądzie rejonowym. Na
    pohybel kurwim synom......... ;-))))
    -------
    "......Niepewni, wolimy
    Wstrzymać się chwilę. I z tych chwil urasta
    Długie, potulnie przecierpiane życie....".
    LOLek(Q.A-M)