  • 21. Data: 2002-01-04 09:22:43
    Temat: Re: Tytuł przelewu :-) [uwaga: crosspost]
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Łukasz Dąbrowski <w...@k...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...

    > Jedyne ograniczenie, jakie może występować, z tego co wiem (a wynika z
    Prawa
    > Bankowego), to zapisanie w tytule przelewu np. "zapłata za fakturę", a
    > przelew jest wysyłany na rachunek osobisty (ROR). Taki przelew ma prawo
    > zostać odrzucony, bo rachunek RORowski nie służy do prowadzenia
    działalności
    > gospodarczej.

    Chyba, ze zwraca sie pracownikowi rozliczenie zaliczki na zakupy :-))
    Ale jak slusznie zauwazyles lepiej tego nie uzywac.

    Karol

  • 22. Data: 2002-01-04 11:45:35
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Karol" <a...@b...com> wrote in message news:a13s9o$2pl$1@news.tpi.pl...
    > A ktory z kolegow pisal na przelewach za "uslugi seksualne"?

    Tak zaglądam w grudniową historię:

    1.) "A ROMAN KONECKI I TAK JEST DEBESCIAK 8-)"
    2.) tutaj przelew z MultiBanku:
    - dane nadawcy: "JUNIOR KOWALSKI - MŁODSZY PODLATYWACZ ;-)"
    - dane odbiorcy: "SENIOR OCHWAŁ - AS PRZESTWORZY WIRTUALNYCH ;-)"

    Natomiast te wyczyny bledną przy tym jak PJO przepuścił w kilku przelewach
    tablicę kodów ASCII ;-)))) Ubaw był przy tym po pachy ;-)

    K. Kowalski

  • 23. Data: 2002-01-04 11:57:02
    Temat: Odp: Tytuł przelewu :-) [uwaga: crosspost]
    Od: "Wojtek R" <w...@p...onet.pl>

    > Spoko, spoko. Najlepsze jest Pekao SA. Jesli zasilisz sobie konto do
    > debetowej karty VC przelewem, to niezaleznie od tego, co tam wpiszesz,
    > na zestawieniu operacji z Pekao bedzie napisane "wplata gotowkowa".

    Eeeee...
    Mam VC w Pekao, zasilam konto co jakis czas przelewami i nie pamietam
    niczego takiego....

    Wojtek

  • 24. Data: 2002-01-04 13:21:07
    Od: "Mietek Pietras" <m...@w...home.pl>

    Użytkownik "Artur Gawryszczak" <g...@c...edu.pl.__!__> napisał w
    wiadomości news:3558855.lOV4Wx5bFT@phoenix...
    BTW w naszym kraju kiedyś ponoć siem ktoś obraził za "obelgę" o treści "ty
    kosinusie" (w telewizorze słyszałem o tym) i wytoczył proces. Nie wiem czym
    się proces skończył, ale jest to przykład, że "obraźliwość" jest rzeczą
    bardzo względną :-)

    --
    Pozdrówka,
    Artur Gawryszczak

    *
    Wszystko zgoda ale jest to dla mnie przekonywujacy argument za niecalkowita
    dowolnoscia, ze bank moze a nawet powinien sie bronic przed posredniczeniem
    w przekazywaniu takich "korespondencji" z uzyciem ich kanalow
    informacyjnych, dla Ciebie, rozkoszny Kolego nie?
    M.

  • 25. Data: 2002-01-04 15:05:16
    Temat: Re: Tytuł przelewu :-)
    Od: Artur Gawryszczak <g...@c...edu.pl.__!__>

    Mietek Pietras wrote:

> [...]
    > posredniczeniem w przekazywaniu takich "korespondencji" z uzyciem ich
    > kanalow informacyjnych, dla Ciebie, rozkoszny Kolego nie?

    [Jeszcze mnie "rozkosznym" nikt wcześniej nie nazwał :-) ]

    Tak sobie myślę, że gdyby np. Poczta Polska zatrudniła kontrolerów na
    swoich kanałach informacyjnych na wypadek, gdybym jakieś bezeceństwa
    wypisywał na pocztówkach z wyjazdów to byłoby to też zgodne z duchem Twojej
    wypowiedzi :-)

    Zdaje się, że zupełnie nie umiem w sobie wzbudzić zaufania do cenzury.

    --
    Pozdrówka,
    Artur Gawryszczak

  • 26. Data: 2002-01-04 15:37:19
    Od: Marcin Kasperski <M...@b...com>

    > I tu mam pytanie: Czy są jakieś restrykcje na nadawanie tytułów przelewom?

    Są ostre restrykcje na stosowane znaki. Pionowa kreska zakazana.
    Przecinek zwykle też. I parę innych...

  • 27. Data: 2002-01-04 15:48:39
    Od: simon <s...@p...onet.pl>

    Slawek Kos zapodaje:

    > PARANOIK - PARANOJA.
    > Paranoja pisze sie przez "J", ale jesli masz zyczenie pisac z bledem
    > ortograficznym...

    No i co? Jakies wnioski? Recepty lekarskie? Zgłoszenia do prokuratury?
    Czy tylko tak sobie piszesz, żeby zaakcentować własną fyszszość?

    > Takie jak e-mailom - nie moga zawierac tresci sprzecznych z prawem ;-)

    To jeszcze pewnie "prawem naturalnym"?

    > Nie masz prawa zadac by przy okazji realizacji zlecenia przelewu bank
    > umozliwial ci rozpowszechnianie tresci obrazliwych itp.

    Que? Ja wiem, że w tut. kraju nakłady książek i czasopism nieobrazkowych
    zbliżają się powoli do takiego poziomu, ale jeżeli dla ciebie zapisanie
    "brzydkiego słowa" (IYVVHO) w góra czterech egzemplarzach do wiadomości
    jednej osoby to jest rozpowszechnianie...

    simon

    --
    ( szymon jankowski
    ( ------------------<

  • 28. Data: 2002-01-04 17:52:53
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...com> napisał w wiadomości
    > Paranoja pisze sie przez "J", ale jesli masz zyczenie pisac z bledem
    > ortograficznym...

    Toż on wyjaśnił na początku, że wie o tym
    to dla niego swoisty kod nie muszący mieć zwiazku z paranoja odbiorcy

    > IMO to przedostatnie maja prawo ocenzurowac.

    A kto w banku czyta miliony przelewów dziennie wysyłanych automatycznie
    elixirem
    A choćby tam był manifest polityczny czy religijny wpisany
    Zakazane jedynie są znaki specjalne (typu\"*;:<>?) - ale które zależy od
    banku

    > Nie masz prawa zadac by przy okazji realizacji zlecenia przelewu bank
    > umozliwial ci rozpowszechnianie tresci obrazliwych itp.

    Rozpowszechnianie .... ?????

    Jest coś popierdolonego w umysłach nadinteligentnych nadwrażliwych
    niedodupczonych paranoidalnych bezwartościowych obywatelków polaczków

    Cenzury interpersonalnej ci się zachciewa ??
    Kontroler ma Ci do dupy (bo do mózgu nie ma po co) wleźć ?????
    Jesteś za samokontrolą ???
    Od dziś wszyscy prawi obywatele rano i wieczorem przed paciorkiem piszą
    paszkwil na swoich znajomych dla Stasi albo innego Jełopka ????
    Albo jesteś za utworzeniem nowych miejsc pracy ????
    BUC - bankowy urząd cenzury. Można kilkaset tysięcy ludzików zatrudnić
    Poczta będzie miała "pełne ręce" roboty otwierając listy i paczki
    SMS ocenzurować !

  • 29. Data: 2002-01-04 20:07:12
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Wojtek R" <w...@p...onet.pl> writes:

    > Eeeee...
    > Mam VC w Pekao, zasilam konto co jakis czas przelewami i nie pamietam
    > niczego takiego....

    Mam ci wskanowac wyciag? Zawsze jest "wplata gotowkowa" i nigdy nic
    innego.

    MJ

  • 30. Data: 2002-01-04 20:08:35
    Od: simon <s...@p...onet.pl>

    inkoguto zapodaje:

    > Jest coś popierdolonego w umysłach nadinteligentnych nadwrażliwych
    > niedodupczonych paranoidalnych bezwartościowych obywatelków polaczków
    > [...]
    > Jesteś za samokontrolą ???

    A ja akurat jestem za samokontrolą.
    Pozwala uniknąć takich posteczków z pierdołeczkami j.w.,
    do kurwiczki nędziczki.

    simon

    --
    ( szymon jankowski