  • Data: 2002-01-03 19:31:22
    Temat: Re: Tytuł przelewu :-) [uwaga: crosspost]
    Od: Artur Gawryszczak <g...@c...edu.pl.__!__> szukaj wiadomości tego autora

    AR wrote:
    > Szczerze mówiąc, nigdy się z takimi ograniczeniami nie spotkałem. Co do
    > zasady, to tytuł przelewu jest przeznaczony do informacji wierzyciela,

    I w to w swej dziecięcej naiwności wierzę ...

    > więc ten musi wiedzieć, za co są pieniądze.

    ... a jak się za mocno wygłupię to trzeba będzie potem
    wyjaśniać/reklamować/ka$a mi wsiąknie - no risk, no fun :-)

    > Jeżeli przelew jest związany z
    > działalnością gospodarczą, tytuł powinien być możliwy do zweryfikowania
    > dla podmiotów zewnętrznych (ze względów podatkowych i możliwości kontroli
    > przepływu pieniądza)

    A tu już piszesz rzeczy intrygujące; czy jest gdzieś wyspecyfikowane co
    znaczy "możliwy do zweryfikowania dla podmiotów zewnętrznych"? Czy jakbym
    zapłacił np. podatek od posiadania odbiorników RTV (zwany dla niepoznaki
    abonamentem) z tytułem "Haracz, dzięki któremu mogę codzień legalnie
    obglądywać ruchomą facjatę Leszka M." to to by było źle czy bardzo
    niedobrze? A może ktoś poda lepsze przykłady :-)

    --
    Pozdrówka,
    Artur Gawryszczak