  • Data: 2002-01-03 15:28:18
    Temat: Re: Tytuł przelewu :-) [uwaga: crosspost]
    Od: "AR" <ar_ar(nospam)@poland.com> szukaj wiadomości tego autora

    "Wojtek R" <w...@p...onet.pl> wrote in message
    news:a11rqs$6df$1@news.onet.pl...

    > Hmm. To ciekawe. Sam chetnie sie dowiem. Zastanawialem sie kiedys nad tym
    > ale na tym sie skonczylo :)

    Szczerze mówiąc, nigdy się z takimi ograniczeniami nie spotkalem. Co do
    zasady, to tytuł przelewu jest przeznaczony do informacji wierzyciela, więc
    ten musi wiedzieć, za co są pieniądze. Jeżeli przelew jest związany z
    działalnością gospodarczą, tytuł powinien być możliwy do zweryfikowania dla
    podmiotów zewnętrznych (ze względów podatkowych i możliwości kontroli
    przepływu pieniądza)

    To tylko moje zdanie, gdyż, tak jak piszę, nigdy nie spotkałem się z
    ograniczeniami - nawet regulamin KIR o tym nie wspomina.

    Pozdro
    AR