  • 11. Data: 2012-03-31 00:11:23
    Temat: Re: Toyota - mniej będziesz MIAU
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    napisał w wiadomości news:jl58ik$72g$1@inews.gazeta.pl...

    > Dzicz nie dzicz -- ale pani Violetta Villas dorobiła
    > się na kotach majątku i emerytury rządowej wysokiej
    > na 4 tałzeny miesięcznie!!!

    Ale wiesz ze piszesz o zmarlej ?
    DT przyznal jej ta emeryture we wrzesniu - zmarla w grudniu
    - wiele z budzetu nie wydali ;)
    ==
    Taki los moze spotkac licznych przyszlych emerytow
    - nie kazdy dociagnie do wieku emerytalnego
    emerytura == podatek od zludzen [wielu z nas]
    Referendum nie bedzie.
    ==
    Zrodla plotkarskie podaja roznie,
    ze miala 140 kotów, 60 psów i 10 kóz.
    [czesc kotow i kozy podobno zagryzły psy ]
    - gdzie indziej ze schronisko ma przejac ~300 zwierzat

    Tylko q-wa jaki to ma zwiazek z BANKAMI ?

    [ ogladam wlasnie TV_Trwam - dzieki za linka :) ]

  • 12. Data: 2012-03-31 03:23:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jl5b2b$5vl$...@n...news.atman.pl

    > Ale wiesz ze piszesz o zmarlej ?
    > DT przyznal jej ta emeryture we wrzesniu - zmarla w grudniu
    > - wiele z budzetu nie wydali ;)

    I ja tak myślę -- emeryturę przyznał, ale nakazał zabicie!!!
    Villas nie była staruszka, gdyby miała dobrą (normalną) opiekę,
    mogłaby żyć jeszcze dość długo, znacznie dłużej, niż trwać będą
    rządy DTuska. Ja Villas nie lubiłam, że na pogardę zasługuje
    naród, który dopuścił się czegoś takiego -- haniebnych
    zaniedbań, a właściwie znęcania się nad tą kobietą.

    > Taki los moze spotkac licznych przyszlych emerytow
    > - nie kazdy dociagnie do wieku emerytalnego

    Moim rodzicom duchowni każą pracować -- matka ma rozwalone
    kolano (miała operację -- niby drobny zabieg, ale IMO
    w kolanie każdy zabieg jest poważny) i biodro -- ledwo
    chodzi. Ale musi łazić na 4 piętro i w ,,domu'', i w pracy.

    Ja na wiele nie zdam się -- bo mam łomotnięty kręgosłup.

    Moja siostra -- żyje chyba tylko dzięki modłom mojej matki.

    Mój ojciec od ponad 20 lat ma cukrzycę (na same leki
    wydaje miesięcy nie ponad 300 złotych) i raka prostaty
    (niezłośliwego) oraz chorobę serca -- z trudem chodzi.

    Mnie skurwysyńswtwo rzymskokatolickie odmawiało prawa do
    powrotu do pracy, bo trzeba było ratować ,,rodzinną firmę''.

    Taki los zgotowali księża. Nie jest tu ważne, że moi rodzice
    10 lat temu zgotowali mi jeszcze gorszy los, bo zgotowali
    niezupełnie świadomi tego, co robią. Księża zaś robią to,
    robią z premedytacją.

    Ja nie ma żadnej przyszłości -- ma uszkodzenia kolan,
    kręgosłupa, bioder, mam astmę i alergię. Nie wolno
    nawet pozwolić mi na poprawną wentylację mieszkania.

    W wielkim sekrecie powiem Ci, że wieczorem przeszedłem się po osiedlu
    i chodzenie wokoło śmierdzącej pizzeri doprowadziło mnie do tego, ze
    trudem oddychałem.

    Przez kilka lat skarżyłem się lekarzom na trudności
    w oddychaniu -- leczono mnie antybiotykami.

    Powiem Ci wprost -- w dupie ma to wydłużenie wielu emerytalnego.
    Ojciec ma 76 lat a matka 74. Ojcu zlecają prace, ale pod byle
    pretekstem odmawiają płacenia, tak, że pracuje często za darmo.

    Skurwiel Truskolaski zakopał w ziemi światłowody -- bo tyle wiedział
    o możliwości budowania prawdziwego monitoringu (czy wręcz centralnego
    sterowania) sygnalizacji ulicznej. Mnie omówiono kilka lat temu pracy
    za choćby 300 (trzysta!!!) złotych miesięcznie.

    Ja na swoje miejsce pracy na uczelni pracowałem raczej solidnie,
    ale rzymskokatoliccy duchowni zauważyli, że ważna jest wola Boża,
    nie jakieś moje widzimiesie.

    Wyobraź sobie, że pracowałeś na przykład na dom, budowałeś go,
    kończyłeś, upiększałeś, a kiedy chciałeś się w nim schronić
    przed zimnem czy ulewą, przyszedł do Ciebie ksiądz i zauważył,
    że nie masz studiów, wszystko należy do Boga i nie jest ważne,
    że to Ty budowałeś sobie, ale ważna jest wola Boża -- po czym
    Twój dom zarekwirował i oddał jakiemuś szczeniakowi, aby ów
    szczeniak mógł tam uprawiać wyuzdany seks z podpitymi,
    młodymi dziewczynami...

> [...]
    > ze miala 140 kotów, 60 psów i 10 kóz.
    > [czesc kotow i kozy podobno zagryzły psy ]
    > - gdzie indziej ze schronisko ma przejac ~300 zwierzat

    Koty raczej mają pazurki do obrony -- psom trudno zagryźć takie bestie!!!

    > Tylko q-wa jaki to ma zwiazek z BANKAMI ?

    Nie wiem. Ale Villas czy Jackson to przesłanie dla mnie od Boga.
    Oboje zamordowani przez tych, którzy mieli ich chronić.

    > [ ogladam wlasnie TV_Trwam - dzieki za linka :) ]

    Proszę. :) [oglądalnoość wzrosła o 30%?]

    -=-

    Ja lubię oglądać TV w łóżku -- na siedzenie w fotelu mnie nie stać.
    Ale zamierzam wrócić do zdrowia. Rozgrzewam plecki zasilaczem
    notebookowym, grzejącym się do niemożliwości.

    -=-

    Co wieku -- ja, gdybym miał pracę, ożeniłbym się i miałbym
    dzieci, bo jednak (choć nigdy nie miałem rodziny) chciałbym
    mieć rodzinę. Jednak mnie duchowni odsunęli od pracy,
    roztoczyli wokoło mnie atmosferę nienawiści (oni to
    nazywają miłością), zrujnowali moje zdrowie, a pieniądze
    (mieszkanie za ruchanie) rozdali tym, którzy woleliby żyć
    bez rodzin. Efekty są -- od 22 w Polsce nie ma przyrostu
    naturalnego. Oczywiście nie ja jeden miałbym ten przyrost
    uczynić, ale ludzie tacy, jak ja -- których nie trzeba
    dokarmiać, ale którym nie można wszystkiego rujnować
    z taką zaciętością/zawziętością, z jaką Ozorowskie
    skurwysyny rujnowały mnie.

    Szczerze mówiąc, wdzięczy byłem Bogu za tę nienawiść.
    Nie lubię sytuacji, gdy ktoś mi ,,pomaga''. Etat na
    uczelni należny jest mi jak psu miska! Etat na warunkach,
    na jakich odszedłem -- 6 godzin tygodniowo. Pośmiać się
    mogę z osrańca Truskolaskiego:

    -- rozwiązania dróg jak z horroru
    -- żarówkami ogrzewane skrzynki z elektroniką sygnalizacji ulicznej
    -- światłowodami połączone RS232 sterowników syganlizacji ulicznej
    z ,,głowną konsolą operatorską'' 9byle dziciak wie, jak to
    połaczyć rozsądnie)
    -- WiFi w parkach takiej jakości:

    http://leszekc.w.tkb.pl/HSB/

    Wiesz, dlaczego napisałem o wiatrach? Bo ze mnie śmieją się, iż
    nie umiałem nawet przewodu umocować. Ale u mnie połączenie pracuje
    bez zarzutu w różnych warunkach:

    -- w mróz (-25°C)
    -- w upał (+35°C)
    -- w ulewy takie, że trudno było chodzić
    -- w wichury (25 km/h, w porywach 40 km/h)

    Celowo nie umocowałem tego przewodu. Uznałem, że 120 cm to za
    mało na mocowanie. Wiercenie odpadało -- bo nie mogłem kaleczyć
    słupa; klejenie odkleiłoby się i po prostu zwisający przewód
    stałby się cięższy... Za jakiś czas być może zdradzę kolejną
    tajemnicę mego złego instalatorstwa. :)

    Z jednej strony w porywach jest ponad 150 sieci, i z drugiej tyle samo.
    Na tej polaryzacji -- ile na odwrotnej, tego nie wiem. Pierwszy routerek
    pracuje od ponad 137 dni bez restartu. (137 day(s) 04:35:36) Drugi
    restartuje się samoczynnie średnio dwa razy na miesiąc -- w czasie
    najgorszych mrozów nie restartował się. Teraz ma 17 day(s) 19:26:30.
    Trzeci restartowałem ręcznie z jakiegoś błahego powodu -- 21 day(s)
    16:09:58 razem z czwartym -- 21 day(s) 16:10:37...

    I u mnie to wszystko pracuje bez trudu, poziom sygnału nie przypomina
    piły do cięcia drewna w lesie. :) A ja tylko raz na jakiś czas sprawdzam,
    jakie są szybkosci.

    http://www.speedtest.net/result/1866047794.png <-- właśnie teraz

    Pomiędzy hybrydami mam średnio 20 Mb/s. A I strefa Fresnle jest zapaćkana
    balkonami, latarnia, dwoma drzewami...

    Tx: 19.42 Mbps 19.82 19.9 19.66 19.8 19.84 19.66
    Rx: 19.42 Mbps 19.82 19.9 19.66 19.8 19.84 19.66

    A wieczorem padał deszcz. I to jest na 2.4 GHz -- na G tak zwanym

    -=-

    Nie marudź mi o podwyższaniu wieku emerytalnego.
    Nie trzeba było się pierdolić bez sensu -- ale należało robić dzieci!!!
    Byle gówno poparte przez Ozorowskiego nazywało mnie nieudacznikiem czy
    złamusem -- teraz macie efekty swojej mądrości.

    Ja nie palę papierosów, prawie nie piję alkoholu, nigdy nie ćpałem
    narkotyków, nigdy nie żyłem z zasiłków, nigdy mi nikt nie pomagał
    ,,z urzędu'', a ludzi naprawdę pomagających mi mogę policzyć, do
    czego wystarczy mi cyfryzacja. ;)

    -- Umiłowani!! dziś zabierają nam cyfryzację pod pretekstem
    braku pieniędzy z naszej strony, jutro zabiorą liczbyzację,
    bo uznają, że mamy za dużo, pojutrze odetną nam dostęp do
    literyzacji, aby za jakiś czas pozbawić nas słowyzacji,
    następnie akapityzacji, później rozdziałyzacji...

    Duchowni po prostu pierdolą bez sensu!!! O wartości uczeni Rydzyka
    zadecyduje (ma nadzieję!) rynek, nie Rydzyk czy inny palant. Jeśli
    PiS nie wróci do władzy, być może Rydzyk kształcić będzie
    wykształciuchów na swój własny użytek, ale nie będzie
    miał czym płacić...

    -=-

    Na mnie raczej liczyć nie można -- najbliższe pięć lat zechcę
    poświęcić naprawie kręgosłupa, o ile będę żył w czasie tych 5 lat.
    Mogę pośmiać się z tych, którzy woleli oddać swoje życie w obronie
    wartości jaką jest ,,rodzinna firma'', niż pozwolić mi na moje życie.
    Do pracy na uczelni mogę powrócić już teraz -- bo 6 godzin w tygodniu
    mogę pracować -- tle, na ile byłem umówiony w roku 1992, gdy dostawałem
    mój etat.

    -=-

    A teraz właśnie przypomniałem sobie, że mam zaliczyć punkty rozwojowe...
    Jak matka dowie się, że zamiast słuchać wykładu, gadam z kimś, to mnie
    chyba zabije. Wysłucham wykładu w dzień, zaliczę 2 punkty, jakoś to
    będzie... Czas na Colgejt...

    Matki firma była mi potrzebna -- księgowość jest zawsze ważna. :)
    Księży cieszy to, ze moi rodzice budują coś, co jest skazane na
    niepowodzenie. Moi rodzice nie maja wytrwałości -- ja mam. Ja nie
    pytam -- po co i czy warto... I cieszę się z podnoszenia wieku
    emerytalnego, ale proszę Boga o to, aby wyjaśnił każdemu zasranemu
    księdzu rzymskokatolickiemu, że moim rodzicom Kościół kazał pracować
    dosłownie do usranej śmierci bez jakiejkolwiek nadziei na poprawę
    ich (rodziców) sytuacji!!!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2012-03-31 07:14:01
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 30.03.2012 22:54, Piotr Gralak pisze:
    > wisiorek nie wiem czy kaza oddac.

    Kaza.

  • 14. Data: 2012-03-31 10:55:25
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 31.03.2012 00:11, Waldek pisze:
    > Tylko q-wa jaki to ma zwiazek z BANKAMI ?

    A kto by sie tym przejmowal? On przeciez zyje w swoim swiecie i pisze po
    nocy bezsensowne poematy. A i ty nie jestes bez winy, bo tylko to
    podsycasz :) Juz mu nie wystarczy jeden bezsensowny dietetyczny temat -
    teraz we wszystkich pojawiaja sie te brednie. Jak chcecie sobie pogadac
    to moze sie umowcie gdzies albo chociaz priv?

  • 15. Data: 2012-04-01 11:57:19
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    30 założyłem taką lokatkę na 7% i tyle widzę nadal, ale faktycznie nowe
    zmienili
    *** blad ***

  • 16. Data: 2012-04-02 10:03:15
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    napisał w wiadomości news:jl5mav$n78$1@inews.gazeta.pl...

    > "Waldek" jl5b2b$5vl$...@n...news.atman.pl

    > I ja tak myślę -- emeryturę przyznał, ale nakazał zabicie!!!

    To moze lepiej sie nie staraj o rente/emeryture ;P

  • 17. Data: 2012-04-02 14:08:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jlbmg2$sm8$...@n...news.atman.pl

    > To moze lepiej sie nie staraj o rente/emeryture ;P

    A ja staram się? Nawet nie staram się o odszkodowanie za
    zalanie -- nie piję alkoholu. I uważam, że wiek emerytalny
    to przynajmniej 76 lat dla mężczyzny i 74 lata dla kobiety,
    co jest zgodne z nurtem nauki Jana Pawła II.

    Waga pokazała przed kwadransem 70.1 kg -- jeśli wkrótce
    nie zesram się, nie przekroczę dzisiaj tego progu...

    -- Bracia, umiłowani kapłani, osoby konsekrowane!!!
    Dopomóżcie mi w godnym upamiętnieniu rocznicy
    odejścia z tego świata [wprost do piekła]
    największego [rozpustnika i bałwochwalcy
    oraz] człowieka naszych czasów, Jana Pawła II.
    Wypowiedzcie z mocą znamienne słowa, którymi
    tyle razy mnie wspieraliście: ,,Zesraj się!!!''.

    Potrzeba 300 gramów... Nie chce się mi już wymiotować
    z bólu -- na to nie ma co liczyć... Ból jest znośny...
    Na odparowanie też liczyć nie mogę, a sik już dzisiaj
    był solidny... [solid -- od ciała mokrego?] Cała moja
    nadzieja w... W wiadomo w czym...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2012-04-02 17:49:48
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    napisał w wiadomości news:jlc4rk$jok$1@inews.gazeta.pl...

    > Waga pokazała przed kwadransem 70.1 kg -- jeśli wkrótce
    > nie zesram się, nie przekroczę dzisiaj tego progu...

    Klucz do sukcesu -- Alfred Hegar
    i biegiem do KB po lokate 6,5%

  • 19. Data: 2012-04-03 01:26:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jlchqs$pvj$...@n...news.atman.pl

    > Klucz do sukcesu -- Alfred Hegar
    > i biegiem do KB po lokate 6,5%

    Bieganie do KB via net?

    Moje skupianie się dało efekty dobre:

    15:19 69,9 kg 02 kwietnia 2012 roku
    15:37 69,7 kg 02 kwietnia 2012 roku
    15:51 69,8 kg 02 kwietnia 2012 roku
    16:04 69,9 kg 02 kwietnia 2012 roku
    16:08 69,8 kg 02 kwietnia 2012 roku
    16:38 69,9 kg 02 kwietnia 2012 roku tuż po kąpieli pod prysznicem, bez mycia głowy

    Są to wskazania tej samej wagi łazienkowej wraz z godzinami ważenia.
    Inną wczoraj odwiozłem do Carrefoura -- popsuła się jakiś czas temu.
    Jedna zepsuła się, druga jest poza moim zasięgiem, w trzeciej zużyła
    się bateria... Została czwarta -- Tefala, sprzed kilku lat...

    Zamierzony próg nadziei został przeze mnie przekroczony,
    i słono za to przekroczenie nie płaciłem -- kto by chciał
    kilka kwadransów moczyć swoją dupę w drogowej solance...

    Zamierzam ciągnąć w dół -- do 65 kg, po czym iść w górę na 67 kg,
    ale nie sadłem, lecz mięśniami, których mam skandalicznie mało.
    Do tego wygrzewam lędźwie notebookowym zasilaczem niemiłosiernie
    grzejącym się. :) Po co tracić szmal na poduszki elektryczne i na
    energię elektryczną?...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2012-04-04 08:43:33
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 30 Mar 2012 15:31:00 +0200, Piotr Gralak napisał(a):

    > dopiero co ruszyli z intensywną kampanii 13 dni na 7% i już im się
    > odmieniło. od 1 kwietnia mamy 6,50.
    >
    > zmienia się też w dół % lokat 1,2 i 3 dniowych.
    >
    > http://toyotabank.pl/Plandepozytowy+19.html

    To już chyba lepiej mieć Aliorowe 6,2% i brak jakichkolwiek wymagań.

    --
    xbartx