  • 21. Data: 2012-04-05 07:29:03
    Temat: Re: Toyota - mniej będziesz MIAU
    Od: gral <n...@e...hu>

    xbartx napisał(a):

    > To już chyba lepiej mieć Aliorowe 6,2% i brak jakichkolwiek wymagań.

    a na mieście wciąż wisi wielki kot 7%... porażka.

  • 22. Data: 2012-05-14 20:24:06
    Od: Michal Pl <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 5 kwietnia 2012 07:29:03 UTC+2 użytkownik gral napisał:

    > a na mieście wciąż wisi wielki kot 7%... porażka.

    Dzisiaj kolejna zmiana. Dają już tylko 6,25%. Czyli 40 tys, lepiej trzymać w BGŻ
    Optima.

  • 23. Data: 2012-05-15 00:45:53
    Od: gral <n...@e...pl>

    Michal Pl napisał(a):

    > Dzisiaj kolejna zmiana. Dają już tylko 6,25%. Czyli 40 tys, lepiej trzymać w BGŻ
    Optima.

    A to gnoje! Dzięki za cynk!

  • 24. Data: 2012-05-15 10:18:32
    Od: Michal Pl <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 15 maja 2012 00:45:53 UTC+2 użytkownik gral napisał:

    Optima.

    > A to gnoje! Dzięki za cynk!

    Najlepsze jest to, że wiadomość o zmianie TOiP przysłali 14 maja, a nowa tabela
    wchodziła 14 maja... Nie ma jak czas na zapoznanie się ;)

  • 25. Data: 2012-05-15 10:54:30
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Michal Pl <m...@g...com> wrote on 2012-05-15_10:18

    Optima.

    > Najlepsze jest to, że wiadomość o zmianie TOiP przysłali 14 maja, a nowa tabela
    wchodziła 14 maja... Nie ma jak czas na zapoznanie się ;)

    Mało tego! Jak kiedyś zapowiedzieli, że będzie zmiana czegoś od
    marca (dokładniej nie pamiętam), a ja zapytałem, gdzie to nowe
    wisi, to dostałem odpowiedź, że powieszą w dniu, w którym zacznie
    obowiązywać.

    (NB własnie - z opóźnieniem :-( ) likwiduję konto - płatnych nie
    trzymam...)

    witrak()