  • 1. Data: 2012-03-29 21:39:41
    Temat: Raiffaisen 200 zł gratis
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    http://gruper.pl/x.php/1,17744/Cala-Polska-Raiffeise
    n-Bank-Polska-S.A.-200-zl-za-otwarcie-bezplatnego-ko
    nta-osobistego.html

    Ktoś korzystał ?

    Zakupiłem (za darmo) ten kupon-grupor ale nie dostałem żadnego maila z
    linkiem do wniosku o konto (podobno inaczej zakładać nie wolno). Ktoś
    może to sprawdzał ?

    pozdr.
    Mr Owl

  • 2. Data: 2012-03-29 21:46:46
    Temat: Re: Raiffaisen 200 zł gratis
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 29.03.2012 21:39, Pan Sowa pisze:
    > http://gruper.pl/x.php/1,17744/Cala-Polska-Raiffeise
    n-Bank-Polska-S.A.-200-zl-za-otwarcie-bezplatnego-ko
    nta-osobistego.html

    > Ktoś korzystał ?

    Napisali, ze wykluczone sa osoby, "ktore przed dniem 28 marca 2012 r.
    nie posiadały w Raiffeisen Bank Polska S.A. konta osobistego Comfort
    Direct.".

    Uff, cale szczescie, ze mialem premium to znow sie zgarnie od nich jakas
    kase. Przy premium dawali onegdaj 150zl na zakupy a teraz 200zl w
    gotowce. Powodzi im sie za dobrze chyba...

  • 3. Data: 2012-03-29 21:49:43
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 29.03.2012 21:39, Pan Sowa pisze:
    > Zakupiłem (za darmo) ten kupon-grupor ale nie dostałem żadnego maila z
    > linkiem do wniosku o konto (podobno inaczej zakładać nie wolno). Ktoś
    > może to sprawdzał ?

    A regulamin mowi, ze link masz miec dostepny po zalogowaniu do grupera.

  • 4. Data: 2012-03-29 21:55:50
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 29.03.2012 21:49, neoniusz pisze:

    > A regulamin mowi, ze link masz miec dostepny po zalogowaniu do grupera.

    I kolejny raz sam sobie odpisze.
    Kupilem, sciagnalem kupon po zalogowaniu. Jest tam napisane, ze nalezy:

    "wypełnic specjalny wniosek internetowy o konto osobiste w Raiffeisen
    Bank Polska S.A. Otrzymasz go mailem do 8 kwietnia."

    "Kupon mozna zrealizowac od 28 marca do 8 kwietnia 2012.

    Oferta obejmuje załozenie Konta osobistego Comfort Direct wraz z usługa
    Mobilny Bank (serwis bankowosci mobilnej) i premia 200 zł.

    Jedna osoba moze zrealizowac jeden kupon.

    Aby otrzymac premie, nalezy:
    - zakupic kupon promocyjny,
    - wypełnic specjalny wniosek internetowy o konto osobiste w Raiffeisen
    Bank Polska S.A. Otrzymasz go mailem do 8 kwietnia.

    Warunki

    Najpozniej do 30 czerwca 2012 (po złozeniu wniosku):

    - nalezy zawrzec Umowe Rachunku Comfort Direct oraz Umowe o Karte
    Debetowa Visa Classic,
    - na Rachunku Uczestnika musza zostac zaksiegowane dwa wpływy w
    wysokosci minimum 1000 zł kazdy, w dwoch kolejnych miesiacach
    kalendarzowych,
    - nalezy aktywowac dostep do serwisu bankowosci mobilnej Mobilny Bank,
    musza zostac wykonane co najmniej dwie transakcje w serwisie bankowosci
    mobilnej Mobilny Bank (przelew lub załozenie lokaty)."

    Czyli trzeba cierpliwie czekac.

  • 5. Data: 2012-03-29 22:11:29
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-03-29 21:55, neoniusz pisze:

> [...]
    > musza zostac wykonane co najmniej dwie transakcje w serwisie bankowosci
    > mobilnej Mobilny Bank (przelew lub załozenie lokaty)."

    Ile pobierają miesięcznie za kartę debetową?
    Czy jest jakies darmowe assistance tak jak w Aliorze?

    --
    animka

  • 6. Data: 2012-03-29 22:51:46
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

> [...]
    > musza zostac wykonane co najmniej dwie transakcje w serwisie bankowosci
    > mobilnej Mobilny Bank (przelew lub załozenie lokaty)."

    Sporo tych warunkow.
    Koszt utrzymania rachunku / karty ?
    - wiem ze sa w toip ale skoro w to wszedles to pewnie juz znasz

  • 7. Data: 2012-03-29 23:04:35
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 29.03.2012 22:51, Waldek pisze:
    > Sporo tych warunkow.
    > Koszt utrzymania rachunku / karty ?
    > - wiem ze sa w toip ale skoro w to wszedles to pewnie juz znasz

    Konto 0, karta 0 (jesli narobisz bezgotowkowych na 250 zl, 2 zl jesli
    nie narobisz). 6 pierwszych wyplat z dowolnych bankomatow za darmo,
    kolejne 4 zl.
    Ja od jakiegos czasu nie przepadam za Raiffim, a zalozenie konta zeby
    wziac od nich 200 zl to taka mala zemsta ;)

  • 8. Data: 2012-03-29 23:14:59
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-03-29 22:51, Waldek pisze:
    > Sporo tych warunkow.
    > Koszt utrzymania rachunku / karty ?
    > - wiem ze sa w toip ale skoro w to wszedles to pewnie juz znasz

    Całe 2 zł.

    Warunki ? Zasilić rachunek 2 x 1000 zł i wykonać łącznie 4 przelewy (np.
    przelew zwrotnych tego 1000 zł w dwóch ratach).

    Dodatkowo później 4 zł za polecony z wypowiedzeniem i praktycznie 200 zł
    za nic :)

    Mr Owl

  • 9. Data: 2012-03-29 23:24:27
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 29.03.2012 23:14, Pan Sowa pisze:
    > Dodatkowo później 4 zł za polecony z wypowiedzeniem i praktycznie 200 zł
    > za nic :)

    Latwiej (i taniej!) - niekoniecznie prosciej i milej - jest isc do
    oddzialu i wypowiedziec. Od razu dostajesz potwierdzenie ;)

  • 10. Data: 2012-03-29 23:32:42
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    > Całe 2 zł.
    >
    > Warunki ? Zasilić rachunek 2 x 1000 zł i wykonać łącznie 4 przelewy (np.
    > przelew zwrotnych tego 1000 zł w dwóch ratach).

    Tylko trzeba pamietac, ze te przelewy musza byc z bankowosci mobilnej -
    czyli z aplikacji na telefonie/tablecie itp. Inaczej nici z 200 zl.