  • 1. Data: 2003-04-08 19:17:57
    Temat: Teorie Tensora okazuja sie tylko teoriami? :)
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    No wlasnie jakos Tensor bardzo lekko podjal temat wysokosci
    oprocentowania w mBanku ;)
    A obecnie chyba jest najnizsze na rynku (czy to debetu czy
    hipotecznych kredytow). Jak widzisz - wystarczy tylko chciec.... :)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-04-08 19:25:18
    Temat: Re: Teorie Tensora okazuja sie tylko teoriami? :)
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > A obecnie chyba jest najnizsze na rynku (czy to debetu czy
    > hipotecznych kredytow). Jak widzisz - wystarczy tylko chciec.... :)

    Amra Ty chyba jesteś po dużej wódce. Oprocentowanie kredytów hipotecznych
    (rozumiem, że przede wszystkim mieszkaniowych) jest w mBanku najniższe na
    rynku!!!!. Pozdrowionka Tensor1.

    PS Myślę jednak, że nawet pomieszałeś ją z piwem. Też to czasami robię. Skutki
    są opłakane. Porozmawiamy jutro.

  • 3. Data: 2003-04-08 19:45:28
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Oprocentowanie kredytów
    > hipotecznych (rozumiem, że przede wszystkim mieszkaniowych) jest w
    > mBanku najniższe na rynku!!!!. Pozdrowionka Tensor1.

    No po martini, ale malym.... ;)
    Jednak wracajac do meritum. Oprocentowanie kredytow w mBanku pomimo
    zasad, do ktorych tak bardzo sie czepiales jest obecnie bardzo
    atrakcyjne. Jak sie zatem ma to do Twoich teorii?
    P.S. Hmm nie wiem co z ta wodka - co tam zle napisalem we
    wczenisjeszym poscie?

  • 4. Data: 2003-04-08 19:49:36
    Od: l...@l...ru

> [...]
    > A obecnie chyba jest najnizsze na rynku (czy to debetu czy
    > hipotecznych kredytow). Jak widzisz - wystarczy tylko chciec.... :)

    Debet to i owszem, ale najniższe oprocentowanie kredytu hipotecznego na rynku
    ma Millennium w CHF (oparte zresztą na liborze - który to ostatnio spadł do tak
    niskiego poziomu że Millennium musiało podwyższyć marże (na szczęsie tylko do
    nowych umów) bo oprocentowanie byłoby nieprzyzwoicie nieskie:)
    Pozdrawiam
    lukasz

  • 5. Data: 2003-04-08 20:41:19
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    > Millennium musiało podwyższyć marże (na szczęsie tylko do nowych
    > umów) bo oprocentowanie byłoby nieprzyzwoicie nieskie:)

    Uf i to nawet nie KB :)
    W Millenium nie ma jak sie orientuje kredytow w zadnych innych
    walutach.
    No a wlasnie - jak jest oceniany? Bo najnizszy, ale jakos na pbb cicho
    o nim

  • 6. Data: 2003-04-08 20:45:58
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > atrakcyjne. Jak sie zatem ma to do Twoich teorii?
    > P.S. Hmm nie wiem co z ta wodka - co tam zle napisalem we

    Amra, w wątku "unikać jak ognia i zarazy" pisałem o kredytach długoterminomych
    (przede wszystkim mieszkaniowych) a nie o liniach kredytowych. Czy ty naprawdę
    mie wiesz jakie jest oprocentowanie tych kredytów (w PLN) w moim "ukochanym" KB
    lub w PKOBP i o ile to oprocentowanie jest niższe niz kredytów hipotecznych w
    mBanku. Najnowszy przykład mojej teorii, to kredyty mieszkaniowe w BZWBK.
    Poczytaj wątek "Jak BZ WBK pozyskuje kredyty mieszkaniowe. Pozdrowienia Tensor1.

    PS. Dla niezorientowanych: Uważam, że oprocentowanie kredytów długoterminowych
    powinno być oparte o stawki rynku międzybankowego a nie o zarządzenia Prezesów.
    Napisałem kiedyś i podtrzymuje to w całej rozciągłości, że tych ostatnich
    należy unikać jak ognia i zarazy.

  • 7. Data: 2003-04-08 20:56:45
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał

> [...]
    KB
    > lub w PKOBP i o ile to oprocentowanie jest niższe niz kredytów hipotecznych w

    mPLAN:
    - kredyt hipoteczny 5,95%- 9,95%
    - pożyczka hipoteczna 9,45%-11,45%

  • 8. Data: 2003-04-08 20:58:32
    Od: l...@l...ru

> [...]
    > walutach.
    > No a wlasnie - jak jest oceniany? Bo najnizszy, ale jakos na pbb cicho

    Mają też USD, EUR i PLN też oparte na wskaźnikach stóp międzybankowych. Jeśli
    chodzi o PLN oferta porównywalna z rynkiem. Kredyt generalnie jest ok ale ma
    dwie podstawowe wady 1. 2% min 50PLN za wcześniejszą spłatę lub nadpłatę od
    kwoty spłacanej:( 2. w przypadku kredytu walutowego spłata raty jest po kursie
    sprzedaży banku:( a biorąc pod uwagę że kredyt przy udzielaniu jest
    przewalutowywany jest po kursie kupna (czyli niższym) jest podwójnie przykre:)
    Kredyt można oczywiście w razie wyjątkowo niekorzystnych zdarzeń przewalutować
    (2 pierwsze są bezpłatne) ale trzeba się nad tym pożądnie zastanowić czy więcej
    nie straci sie na różnicach kursowych.
    Pozdrawiam
    lukasz

  • 9. Data: 2003-04-08 21:15:17
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Witek wrote:
    > mPLAN:
    > - kredyt hipoteczny 5,95%- 9,95%
    > - pożyczka hipoteczna 9,45%-11,45%

    No ja wlasnie o nich pisze ;) I o stawce WIBOR3M, ktora chyba tyle
    samo obecnie wynosci co ta najnizsza stopa...

  • 10. Data: 2003-04-08 22:55:42
    Od: Marcin Kozłowski <s...@U...pl>

    napisał w wiadomości news:b6ve11$4kg$1@news.onet.pl...

    > No ja wlasnie o nich pisze ;) I o stawce WIBOR3M, ktora chyba tyle
    > samo obecnie wynosci co ta najnizsza stopa...

    no Amra niby masz racje..
    ale IMO jesli bardzo podaje ze oprocentowanie jest
    w widelkach 5,95%- 9,95% to najnizszej wartosci to chyba
    sie nigdy nie otrzyma ...
    w kalkulator mbanku wpisalem swoje dane i wyliczylo mi ze
    oprocentowanie wyniesie 9.95% :o
    to ja dziekuje ;-)

    pozdro
    SirmarK