  • 1. Data: 2003-04-08 17:11:01
    Temat: Przewalutowanie a hipoteka,było>zmiany w KW
    Od: "Simon" <s...@n...pl>

    pociagnałem w formie nowego wątku ponieważ dla wielu kredytobiorców
    hipotekowych ten niby szczegół może się wydac istotny a widzę, że
    sprawa jest mało znana gdyż w poprzednim wątku nie otrzymałem 100%
    wiarygodnej odpowiedzi

    otóż w celu wyjasnienia sprawy osobiscie na własnych bucikach udałem
    się do oddziału MutliB w którym własnie biore kredyt hipoteczny w
    walucie ...
    co się okazuje:

    wg.przepisów obowiązujących od tego roku zmiany w warunkach spłaty
    kredytu powodują KONIECZNOŚĆ dokonania zmian we wpisie hipotecznym co
    pociąga dodatkowe koszty !
    co do kosztów - nie dowiedzialem się kwoty ponieważ bank umywa
    parlamentarnie ręce;
    co do samych zmian- obejmują one takie czynnosci jak przewalutowanie
    czy też zmiana rat malejących na stałe...

    dlatego ostrożnie z przewalutowaniem - to że bank nie pobiera żadnych
    % od tej czynności nie oznacza, że bedziemy mogli hulać do woli... tzn
    pohulać można ale jak sie okazuje może to byc dość kosztowna impreza

    Zdegustowany:(((