  • 1. Data: 2003-04-08 15:05:30
    Temat: KK Citi, KK Multi i ubezpieczenie
    Od: "Weronika Orzel" <w...@h...pl>

    Czy dobrze odczytuję "foldery reklamowe" i w KK Multi jest bezpłatne
    ubezpieczenie transakcji bezgotówkowych (x godzin przed zastrzeżeniem), a w
    KK Citi trzeba płacić 6.50 za taką usługę?

    Wera

  • 2. Data: 2003-04-08 15:35:42
    Temat: Re: KK Citi, KK Multi i ubezpieczenie
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Weronika Orzel" <w...@h...pl> wrote in message
    > Czy dobrze odczytuję "foldery reklamowe" i w KK Multi jest bezpłatne
    > ubezpieczenie transakcji bezgotówkowych (x godzin przed zastrzeżeniem), a
    > KK Citi trzeba płacić 6.50 za taką usługę?

    Dobrze - chociaż ubezpieczenia te nie są takie same.

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 3. Data: 2003-04-08 15:58:59
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Weronika Orzel <w...@h...pl> wrote:
    > Czy dobrze odczytuję "foldery reklamowe" i w KK Multi jest bezpłatne
    > ubezpieczenie transakcji bezgotówkowych (x godzin przed zastrzeżeniem), a w
    > KK Citi trzeba płacić 6.50 za taką usługę?

    Źle. W Multi to 'ubezpieczenie' praktycznie nie istnieje. W Citku
    istnieje i działa.

    Róznice:
    1. Kto ubezpiecza
    Citek - Sam. Multi - firma zewnętrzna
    2. Wysokość ubezpieczenia:
    Citek - bez limitu. Multi - Do wysokości przyznanego limitu.
    3. Wyłaczenia ubezpieczenia
    Citek - brak. Multi - wszystko poza kwota podstawową. Czyli wszystkie
    opłaty i odsetki.
    4. Procedura:
    Citek - telefon, kasa wraca na konto. Multi - bank Cie ściga o kasę, a
    Ty bujasz się z zewnętrznym ubezpieczycielem.

    Już wiesz dlaczego w Multi masz tyle, za ile zapłacisz, czyli nic?

    --
    ___________ (R)

  • 4. Data: 2003-04-08 16:03:07
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Krzysztof Kowalski <kowalski@___nospam___bankier.pl> wrote:

    > Dobrze - chociaż ubezpieczenia te nie są takie same.

    T. Pratchett dośc trafnie oddał idee zawodów handlowo marketingowych
    nazywając ich przedstawicieli Kłamcami.

    --
    ___________ (R)

  • 5. Data: 2003-04-09 07:08:47
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> wrote in message
    > Już wiesz dlaczego w Multi masz tyle, za ile zapłacisz, czyli nic?

    Rozumiem, że jeżdzisz tylko merdedesami? ;-)))) wiem, wiem - 20-letnia
    grandzia jest bardziej wypasiona niż nowy mercedes ;-)

    K. Kowalski

  • 6. Data: 2003-04-09 07:12:06
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > T. Pratchett dośc trafnie oddał idee zawodów handlowo marketingowych
    > nazywając ich przedstawicieli Kłamcami.

    To, że jesteś głupi i uparty to udowadniasz non-stop od wielu lat, ale
    wyzywanie mnie od kłamców kiedy kłamstwa nie napisałem w zasadzie IMHO
    wyklucza się już całkowicie z gatunku ludzkiego. Jesteś zwykłym prostakiem -
    nie inaczej.
    A czytanie Pratchetta przez Twoją osobę to profanacja i krzywda dla niego
    ;-)

    K. Kowalski

  • 7. Data: 2003-04-09 09:19:00
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    > A czytanie Pratchetta przez Twoją osobę to profanacja i krzywda dla niego
    > ;-)

    Szkoda, że nie zrozumiałeś tego, co Pratchett w 'Równoumagicznieniu'
    napisał. Udowodniłeś właśnie jak nie mówiąc nieprawdy nie przekazać
    prawdy.
    Ksiądz Prof. Józef Tischner napisał ongiś, że sa trzy góralskie prawdy:
    święta prawda, tyż prawda i gówno prawda.
    To, co napisałeś to właśnie przykład tej trzeciej.

    --
    ___________ (R)

  • 8. Data: 2003-04-09 09:19:52
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Krzysztof Kowalski <kowalski@___nospam___bankier.pl> wrote:

    > Rozumiem, że jeżdzisz tylko merdedesami? ;-)))) wiem, wiem - 20-letnia
    > grandzia jest bardziej wypasiona niż nowy mercedes ;-)

    A coś na temat? Czyżby fakty były mało kożystne dla krowabanku?

    --
    ___________ (R)

  • 9. Data: 2003-04-09 09:33:47
    Temat: [OT] Plaszczycyzowanie
    Od: "Danio" <n...@s...com>

    "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> wrote in message

    > Rozumiem, że jeżdzisz tylko merdedesami? ;-)))) wiem, wiem - 20-letnia
    > grandzia jest bardziej wypasiona niż nowy mercedes ;-)

    1. Proponuje nie przenosic tu z pl.misc.samochody pyskowek z userem "Adam
    Płaszczyca". Na priv prosze.
    2. Albo do KF. W moim siedzi juz od jakiegos czasu, ale ciagle mi wyskakuje
    przez takie posty.

    Pozdrawiam,
    --
    Tomek

    tomaszDOTdanieckiATwpDOTpl

  • 10. Data: 2003-04-09 10:36:46
    Temat: Re: [OT] Plaszczycyzowanie
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Hello Danio,

    Hehe, ciekawe kiedy na wzor Falandysza przyjmie sie termin
    "Plaszczycyzacja newsow" :))

    Pzdr

    Konrad Inglot

    --