  • 11. Data: 2003-04-08 23:00:49
    Temat: Re: Teorie Tensora okazuja sie tylko teoriami? :)
    Od: Marcin Kozłowski <s...@U...pl>

    napisał w wiadomości news:b6vc14$9h3$1@news.onet.pl...
    > Uf i to nawet nie KB :)
    > W Millenium nie ma jak sie orientuje kredytow w zadnych innych
    > walutach.
    > No a wlasnie - jak jest oceniany? Bo najnizszy, ale jakos na pbb cicho
    > o nim

    kolezanka bieze kredyt z Millenium.. niby uznali ze kredyt przyznaja,
    niby dostarczyla wszystkie dokumenty (choc w miedzy czasie zarzadali
    dodatkowych)
    to i tak jeszcze do konca nie zaakceptowali "bo cos tam"
    kolezanka wozi sie juz z nimi chyba ponad dwa miesiace..

    oczywisie ze dwa razy cos pokrecili w dokumentach i trzeba bylo odsylac do
    poprawki..

    tak w ogole kredyt jest na nowe mieszkanie.., a minusem jest to ze decyzje
    kredytowe w Millenium podejmuje centrala...

    pozdro
    SirmarK

  • 12. Data: 2003-04-09 07:34:51
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marcin Kozłowski wrote:
    > no Amra niby masz racje..
    > ale IMO jesli bardzo podaje ze oprocentowanie jest
    > w widelkach 5,95%- 9,95% to najnizszej wartosci to chyba
    > sie nigdy nie otrzyma ...
    > w kalkulator mbanku wpisalem swoje dane i wyliczylo mi ze
    > oprocentowanie wyniesie 9.95% :o
    > to ja dziekuje ;-)

    Eee - pewnie osoby z ich zlota karta, trzymajace duzo kasy itd., itp -
    dostana.

    Oczywiscie nie wszyscy - i tego wszyscy jesrtesmy swiadomi :) Wazne,
    ze prezes postapil wbrew twierdzeniom Tensora i obnizyl ;) (nabijam
    sie ;)

  • 13. Data: 2003-04-09 08:24:56
    Od: t...@p...onet.pl

    > Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał

    > KB
    >
    > mPLAN:
    > - kredyt hipoteczny 5,95%- 9,95%
    > - pożyczka hipoteczna 9,45%-11,45%

    Czy znasz kogoś kto dostał kredyt hipoteczny oprocentowany w wysokości od 5,95%
    do powiedzmy 7.50%?. Uważam, że jest to po prostu chwyt reklamowy i nic więcej.
    Zauważ jak duża jest róznica, równo 4.0% = 9,95%-5,95%. Odszczekam, jeżeli nie
    mam racji. Pozdrowienia Tensor1.

  • 14. Data: 2003-04-09 08:34:08
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Amra Ty chyba jesteś po dużej wódce. Oprocentowanie kredytów hipotecznych
    > (rozumiem, że przede wszystkim mieszkaniowych) jest w mBanku najniższe na
    > rynku!!!!. Pozdrowionka Tensor1.

    Ty chyba jestes po winie marki "sen soltysa" ;-)

    mBank oferowal mi kredyt o takim samym oprocentowaniu jaki mam w GE.

  • 15. Data: 2003-04-09 08:36:55
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    > prostu chwyt reklamowy i nic więcej. Zauważ jak duża jest róznica,
    > równo 4.0% = 9,95%-5,95%. Odszczekam, jeżeli nie mam racji.

    Staaaary :) ale to dopiero wczoraj wprowadzili czy dwa dni temu.

    P.S. Jak ktos to czyta z mBanku - to niech juz udzieli tak
    oprocentowanego kredytu ;) hyhy

  • 16. Data: 2003-04-09 08:55:00
    Od: t...@p...onet.pl

    > Staaaary :) ale to dopiero wczoraj wprowadzili czy dwa dni temu.
    > P.S. Jak ktos to czyta z mBanku - to niech juz udzieli tak
    > oprocentowanego kredytu ;) hyhy

    Zgoda ale wcześniej też były interesujace widełki. Przed chwilą w ich
    kalkulatorze wprowadziłem maksymalnie atrakcyjne (moim zdaniem) dla banku
    parametry klienta. Wyszło mi oprocentowanie 9,75%. Może ty też zrobisz test.
    Jest ciekawe jakie paramtry trzeba wprowadzić aby dostać poniżej 7%. Może uda
    ci się je dobrać. Będę wdzieczny za informację. Za negatywną też. Tensor1.

    PS. Przed chwilą ktoś juz tez próbował

  • 17. Data: 2003-04-09 09:21:11
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    > ty też zrobisz test. Jest ciekawe jakie paramtry trzeba wprowadzić
    > aby dostać poniżej 7%. Może uda ci się je dobrać. Będę wdzieczny za

    Mnie wyszlo mniejsze, jak podalem jakies dziwne (bardzo ;) dane heheh.
    Pytanie polecialo do Sz. Midery. Zobaczymy.
    znajac mBank pewnie nie wprowadzil zmian do kalkulatora hehehehe i
    pokazuje jeszcze wg. starych anych.
    Napisze jak dostane odpowiedz.

  • 18. Data: 2003-04-09 10:14:41
    Od: "Simon" <s...@n...pl>

    > Debet to i owszem, ale najniższe oprocentowanie kredytu hipotecznego
    na rynku
    > ma Millennium w CHF (

    gwoli ścisłości - jak sprawdzałem jeszcze w zeszłym tygodniu GE i
    HypoVB miały nizsze jeśli chodzi o CHF

  • 19. Data: 2003-04-09 14:06:56
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > PS. Przed chwilą ktoś juz tez próbował

    Dostalem odpowiedz (tak jak sie zreszta domyslalem, zatrudnie sie
    chyba na wrozke, albo analityka ;) ze jeszcze nie przerobili
    kalkulatora.
    Proponuje powpisywac (pozniej) rozne dziwne dane typu lekarz/profesor
    itp. Powinno pomoc, ale co do tej najnizszej stopy to sam jestem
    pewien - bo np, nie ma tam miejsca na ichna VG (ale za to jest na
    kredyt w mBanku)

  • 20. Data: 2003-04-09 16:59:26
    Od: l...@l...ru

    > gwoli ścisłości - jak sprawdzałem jeszcze w zeszłym tygodniu GE i
    > HypoVB miały nizsze jeśli chodzi o CHF

    gwoli scisłości w w CHF w GE kredyt zaczyna się od 3,6%; w HypoBV od 3,78 a w
    Millennium jest od 2,61 do 3,61. Jest więc najniższe na rynku. W zeszłym
    tygodniu też tak było.
    Pozdrawiam
    lukasz