  • 1. Data: 2003-04-08 15:30:43
    Temat: Czy da sie zrobic z przelewem takie COS?
    Od: AdamF <h...@h...aom>

    Mam do zaplacenia fakture ktora wystawia firma w UK. Poniewaz nie znam
    firmy, to nie wiem czy jest wiarygodna. Firma ta wystawia mi fakture z
    polecniem zpalaty, musze wplacic na ich konto 100% wartosci tego co
    kupuje. Od razu po tym oni wysylaja mi sprzet, a ja go odbieram. Rzecz
    polega na tym, ze to nie jest 200 zl i wolal bym ubezpieczyc sie jakos.
    Czy jest w ogole cos takiego - specjalny rodzaj przelewu, ktory
    zablokuje na moim koncie odpowiednia kwote by zabezpieczyc transakcje?
    Albo na koncie odbiorcy? I ja bede musial wyrazic zgode na odblokowanie?
    Czy ktos widzi sensowne/uczciwe wyjscie z tej sytuacji?

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2003-04-08 17:01:00
    Temat: Odp: Czy da sie zrobic z przelewem takie COS?
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik AdamF <h...@h...aom> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@h...aom...

    > Czy jest w ogole cos takiego - specjalny rodzaj przelewu, ktory
    > zablokuje na moim koncie odpowiednia kwote by zabezpieczyc transakcje?

    Transakcja Escrow w PayU to wlasnie cos takiego. Oplata bedzie, ale
    bezpiecznie (problemem jest, ze oplata jest pobierana od otrzymujacego
    kase)...

  • 3. Data: 2003-04-08 18:36:34
    Temat: Re: Czy da sie zrobic z przelewem takie COS?
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Uzytkownik "AdamF" <h...@h...aom> napisal w wiadomosci

> [...]
    > Albo na koncie odbiorcy? I ja bede musial wyrazic zgode na odblokowanie?
    > Czy ktos widzi sensowne/uczciwe wyjscie z tej sytuacji?

    to sie nazywa AKREDYTYWA BANKOWA.
    Idz do swojego banku i popros o regulamin.
    Uprzedzam, ze to nie jest za darmo