eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTeleserwis PKO SA - dokąd przejść › Re: Teleserwis PKO SA - dokąd przejść
  • Data: 2004-05-08 20:05:03
    Temat: Re: Teleserwis PKO SA - dokąd przejść
    Od: "Juliusz Orlikowski" <j...@W...plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Mozesz napisac dlaczego. Wlasnie zamierzam u nich zalozyc konto z usluga
    > Pekao24.


    Aktywowałem 1 kartę - ustawiłem sobie 1 przelew - po ok 1 miesiącu karta
    kodów przestała być aktywna.
    Zamówiłem następną (szybko przyszła) - mimo że pisało, że można ją aktywować
    przez internet - trzeba było dzwonić (nie mam tel. stacjonarnego - koszty)
    Nigdy nie musiałem dzwonić do telepekao24
    Okazało się, że mój numer do oddzwaniania jest źle wpisany w centrali -
    konieczna wizyta w oddziale - czyli stanie w kolejce

    Funkcjonalność.

    Zrobili mi automatycznie przepisanie przelewów z telepekao24 (zaleta) ale
    obcieli mi pola Tytułem do 35 znaków:
    Zapytałem dlaczego - oto odpowiedź:

    .....Uprzejmie informujemy, że w celu wyjaśnienia sprawy związanej z kartą
    kodów prosimy o kontakt z naszym konsultantem. Jeżeli karta rzeczywiście nie
    jest aktywna zostanie ona aktywowana.
    Jednocześnie informujemy, że zakres usług oferowanych w ramach usługi
    Pekao24 będzie stale rozszerzany i modyfikowany według potrzeb. Planujemy
    wydłużyć pole "tytuł" oraz pozostałe rubryki w formularzu przelewu.
    Na dzień dzisiejszy, jedynym rozwiązaniem jest wprowadzenie danych w
    skrócie. Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.....



    Autoryzacja wydaje się jest znacznie mniej bezpieczna - posiadając nr
    klienta + PIN można wysłać całą kasę na wszystkie zdefiniowane przelewy bez
    zabezpieczeń (w telepekao24 zawsze trzeba było korzystać z TOKENA)

    Największa wada:

    Brak informacji o wykonanych przelewach podawana jest tylko kwota przelewu i
    data
    W telepekao24 były szczegółowe informacje o zrealizowanym lub
    niezrealizowanym przelewie.
    Te dane są tylko widoczne tylko w przelewie realizowanynm przez SMS (w
    formie PDF)
    Ponadto w rejestrze przelewów pojawiły mi się 2 nowe przelewy których
    nirealizowałem - przypuszczam, że są to obciążenia z tytułu karty kredytowej
    Jak wysłałem list co to są za przelewy - przestali odpisywać
    Pewnie dostane to drogą pocztową

    Tyle znalazłem w ciągu 2 dni


    Pozdrowienia

    Juliusz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1