  • Data: 2004-05-08 17:58:52
    Temat: Re: Teleserwis PKO SA - dokąd przejść
    Od: "WOJ" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Konto osobiste to : Nordea , Lukas (sam się dziwię) i VW Bank . Ten ostatni
    ma kasy tylko w Wa-wie , stąd koszta dodatkowe przy wpłacie na konto
    (praktycznie to przelew). Firmowe wychodzi mi Nordea i może Reiffeisen (ten
    ostatni preferuje firmy powyżej 1mln rocznego obrotu).Od kilku tygodni
    analizuję ten problem (przeliczenia ,telefony,dostępność...)
    WOJ
    Użytkownik "Juliusz Orlikowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:7b5f.00000356.409bebfd@newsgate.onet.pl...