  • Data: 2004-05-26 21:18:53
    Temat: Re: Teleserwis PKO SA - dokąd przejść
    Od: damago <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam !
    >
    > Niestety w naszym kraju wszystko co jest dobre musi zostać szybko zniszczone -
    > tak się właśnie dzieje z Teleserwisem.
    >
    > Jakie konto internetowe jest podobnie funkcjonalne (nie za bardzo interesują
    > mnie prowizje - tylko możliwości - tzn. brak zdrapek i telefonów do
    > konsultantów oraz koniecznych wizyt w oddziale)?
    >
    > Pekao24 zdecydowanie mi nieodpowiada.
    >
    > Pozdrowienia
    >
    > Juliusz

    Też mam ten problem. Muszę gdzieś przenieść swoje konto firmowe. Określę to
    tak:

    do jakiego banku przejść z PKOSA który zapewni mi:

    a) szybko otwierające się strony, szybka praca (szybki 'response') systemu
    b) nie przeładowany ergonomicznie zrobiony system o podobnej filozofii
    budowy jak zrobił to amg.net dla łódzkiego pkosa.
    c) z możliwością naciśnięcia 'wstecz' w przeglądarce kiedy się pomylę w
    treści (oczywiście zanim zatwierdzę ostatecznie)
    d) taki, że jak określę zakres historii to wyświetli mi wszystkie pozycje z
    tego zakresu na jednym ekranie (wiem, gdzie jest klawisz PgDn)
    e) żeby się łatwo dało tą historię rachunku ctrl-c / ctrl-v do excela
    f) żebym mógł z niego korzystać na dowolnym komputerze i w miarę dowolnej
    przeglądarce (a nie tylko pod windows ze stacją dyskietek)
    g) żeby przelewy zdefiniowane wysyłać bez wpisywania kodów jednorazowych
    itp.

    nie grają roli:
    * koszty (nie wysyłam setek przelewów dziennie)
    * żadne karty kredytowe, sieci oddziałów itp. (będę korzystał tylko przez
    internet i tylko z przelewów)

    Myślałem o:
    m-bank
    fortis bank