  • 1. Data: 2003-04-30 12:40:20
    Temat: Telepekao24 - logowanie, przelewy
    Od: "Bartosz Kwiatkowski" <B...@k...com.pl>

    Od dluzszego czasu logowanie i inne operacje w Pekao24 trwaja koszmarnie
    dlugo (ok. 18 min / przelew!)
    Mam w firmie lacze stale 0,5 MB, ZigZag i transfer rzedu 40 - 50 kB/s z
    www.microsoft.com 15 kB/s http://tucows.icm.edu.pl/ w tym samym czasie.
    W dniach 10 20 i 25 kazdego miesiaca (ZUS, US PIT, US VAT) system
    praktycznie nie dziala!

    Czy szanowni grupowicze tez zaobserwowali podobne objawy u siebie? Tak jak
    zawsze uwazalem PEAKO za jeden z najlepszych bankow, tak teraz jestem coraz
    bardziej zniesmaczony.
    Dzial obslugi klienta na poczatku kwietnia poinformaowal, ze:
    >"Zdajemy sobie sprawę, że obecne problemy z połączeniem się z serwerem
    Telepekao 24 wpływają niekorzystnie na >wizerunek Banku jak również
    nakomfort obsługi konta ze strony klienta. Podjęto już działania w
    celuustalenia i >wyeliminowania przyczyn takiego stanu rzeczy oraz
    przywróceniapoprawnej łączności dla klientów. Mogę zapewnić, że >robimy
    wszystko aby takasytuacja trwała jak najkrócej"

    a tuj prawie maj i dalej za przeproszeniem dupa.

    Pozdrawiam
    Bartosz Kwiatkowski

  • 2. Data: 2003-04-30 23:11:20
    Temat: Re: Telepekao24 - logowanie, przelewy
    Od: "SzYmOn" <szymonunion@REMOVE_ITwp.pl>

    Bartosz Kwiatkowski wrote:
    > Od dluzszego czasu logowanie i inne operacje w Pekao24 trwaja
    > koszmarnie dlugo (ok. 18 min / przelew!)

    Witam,

    nie bede sie chwalil co mam w firmie/domu, ale wszystko -
    logowanie/przelewy to sa kwestie sekund.

    Pozdrawiam,

  • 3. Data: 2003-05-01 10:21:42
    Od: "vieniek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bartosz Kwiatkowski" <B...@k...com.pl> napisał w
    wiadomości news:b8ogcu$5v5$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Od dluzszego czasu logowanie i inne operacje w Pekao24 trwaja koszmarnie
    > dlugo (ok. 18 min / przelew!)

    Witam,
    mam, a własciwie miałem te same problemy (przy łączu 2MB) w te dni.
    Założyłem nowe konto w mBanku i na razie wszystko jest OK, stare konto
    na razie utrzymuję ze względu na wygodę posługiwania się tokenem.

    pozdrowienia

  • 4. Data: 2003-05-01 11:48:28
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Bartosz Kwiatkowski" <B...@k...com.pl> wrote in

> [...]
    > z www.microsoft.com 15 kB/s http://tucows.icm.edu.pl/ w tym samym
    > czasie. W dniach 10 20 i 25 kazdego miesiaca (ZUS, US PIT, US VAT)

    Telepekao24 mocno spowolnilo i to raczej niezaleznie od lacza, ktorego uzywasz. W tej

    chwili "siedze" na Neostradzie Plus (60 kB/s z szybkich serwerow na Polpaku, 35 kB/s
    -
    tucows.ipartners.pl). Telepekao dziala wyraznie wolniej niz kiedys, ale nie az tak
    zle (kilka
    do 30 sekund na jedna operacje, czasami dluzej - ale wtedy jest timeout i nici z
    przelewu).

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.