  • 1. Data: 2003-04-30 10:38:49
    Temat: Kto powinien placic koszty bankow posredniczacych?
    Od: "art00r" <a...@w...pl>

    Witam Szanownych grupowiczow,

    Czy ktos z Was orientuje sie czy istnieja jakies regulacje miedzynarodowe
    dotyczace kosztow transferow bankowych. Z tego co do tej pory udalo mi sie
    dowiedziec z reguly strona wysylajaca platnosc pokrywa koszty wlasnego
    banku a beneficjent koszty bankow posredniczacych. Czy jednak jest to w
    jakis sposob uregulowane? Oczywiscie zdaje sobie sprawe, ze te warunki
    powinna zawierac poprawnie skonstruowana umowa handlowa (lub nawet zapis
    na fakturze) ale jak postapic gdy takie zapisy nie byly nigdzie zawarte?

    Byc moze temat byl juz przerabiany na grupie, jezeli tak to przepraszam za
    ponowne zawracanie glowy ale nie udalo mi sie znalezc odpowiedzi pomimo
    spedzenia kilkunastu minut w archiwum.

    Artur