    From: "Bartosz Kwiatkowski" <B...@k...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Telepekao24 - logowanie, przelewy
    Date: Wed, 30 Apr 2003 14:40:20 +0200

    Od dluzszego czasu logowanie i inne operacje w Pekao24 trwaja koszmarnie
    dlugo (ok. 18 min / przelew!)
    Mam w firmie lacze stale 0,5 MB, ZigZag i transfer rzedu 40 - 50 kB/s z
    www.microsoft.com 15 kB/s http://tucows.icm.edu.pl/ w tym samym czasie.
    W dniach 10 20 i 25 kazdego miesiaca (ZUS, US PIT, US VAT) system
    praktycznie nie dziala!

    Czy szanowni grupowicze tez zaobserwowali podobne objawy u siebie? Tak jak
    zawsze uwazalem PEAKO za jeden z najlepszych bankow, tak teraz jestem coraz
    bardziej zniesmaczony.
    Dzial obslugi klienta na poczatku kwietnia poinformaowal, ze:
    >"Zdajemy sobie sprawę, że obecne problemy z połączeniem się z serwerem
    Telepekao 24 wpływają niekorzystnie na >wizerunek Banku jak również
    nakomfort obsługi konta ze strony klienta. Podjęto już działania w
    celuustalenia i >wyeliminowania przyczyn takiego stanu rzeczy oraz
    przywróceniapoprawnej łączności dla klientów. Mogę zapewnić, że >robimy
    wszystko aby takasytuacja trwała jak najkrócej"

    a tuj prawie maj i dalej za przeproszeniem dupa.

    Pozdrawiam
    Bartosz Kwiatkowski