  • 1. Data: 2003-04-30 13:12:34
    Temat: Krotkie elektroniczne lokaty w BZWBK
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Elektronicznie na tydzień, albo i dwa
    Posiadacze kont osobistych w BZWBK mogą zakładać przez internet,
    telefon i telefon komórkowy krótkoterminowe, 7 i 14 - dniowe lokaty
    złotowe.
    calosc: http://www.prnews.pl/html.php/display?article=2431

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-04-30 18:39:30
    Temat: Re: Krotkie elektroniczne lokaty w BZWBK
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > Posiadacze kont osobistych w BZWBK mogą zakładać przez internet,
    > telefon i telefon komórkowy krótkoterminowe, 7 i 14 - dniowe lokaty

    Obecne stawki oprocentowania lokat krótkoterminowych BZWBK wynoszą:
    - Lokata 7D 3,85%
    - Lokata 14D 4,05%
    Też mi atrakcja!. W mBanku ROR jest oprocentowany na poziomie 4,80%.