  • 1. Data: 2003-04-30 11:37:43
    Temat: KK w praktyce
    Od: "ST" <t...@n...pl>

    pytanie do wytrawnych miłośników KK:

    zakładam, że mam KK z 50 dniowym okresem bezodsetkowym,
    wypłacam kasę z bankomatu robiąc debet,
    oddaje w terminie tak by zapis księgowy miescił się w limicie czasowym
    po czym kolejnego dnia po potwierdzeniu , ze na koncie jest znów
    minimum 0 zł robię taką sam operacje i kilka razy
    przez powiedzmy rok

    - czy jest to praktycznie możliwe posiadając na koncie tylko kasę na
    wszystkie prowizje za pobranie z bankomatu przez rok?
    - kiedy bank zablokuje mi taki proceder?

    ST

  • 2. Data: 2003-04-30 11:41:33
    Temat: Re: KK w praktyce
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    ST wrote:

    > - czy jest to praktycznie możliwe posiadając na koncie tylko kasę na
    > wszystkie prowizje za pobranie z bankomatu przez rok?
    > - kiedy bank zablokuje mi taki proceder?

    Kasa na prowizje Ci nie wystarczy. Będziesz potrzebował jeszcze kasy na
    odsetki, które naliczane są od transakcji gotówkowych - cały Twój misterny
    plan Stasiu bierze w łeb ;-))))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-04-30 11:42:21
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Siedzę sobie i ciężko pracuję, a tu nagle pojawia się wiadomość od osoby
    podpisującej się "ST" <t...@n...pl>. Rzuciłem więc wszystko i
    czytam:

> [...]
    > wszystkie prowizje za pobranie z bankomatu przez rok?
    > - kiedy bank zablokuje mi taki proceder?
    Nie zapominaj o odsedkach od kredytu - tylko dla płatności bezgotówkowych
    jest grace period. Od wypłat z bankomatu odsetki lecą cały czas.

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 4. Data: 2003-04-30 13:12:19
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Glenn" <g...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > odsetki, które naliczane są od transakcji gotówkowych - cały Twój misterny

    Proszę, a w USA to działa jak nic.
    Tam jest jeszcze coś takiego jak balance transfer.
    Można bezgotówkowo przelać kasę na inne konto.
    Jak się ma dobre zabezpieczenie w postaci własnej chałupy to i do 500
    dolarów da się wyciągnąć na odsetkach.

  • 5. Data: 2003-04-30 13:42:31
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    KK wrote:

> [...]
    > Można bezgotówkowo przelać kasę na inne konto.
    > Jak się ma dobre zabezpieczenie w postaci własnej chałupy to i do 500

    No i cóż można na to odpowiedzieć poza tym, że niestety przebywamy w
    Polszcze ;-))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2003-04-30 20:33:54
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "KK" <p...@g...pl> wrote in message

    > Proszę, a w USA to działa jak nic.
    > Tam jest jeszcze coś takiego jak balance transfer.
    > Można bezgotówkowo przelać kasę na inne konto.

    W Polsce tez mamy cos takiego :)

    Maciej

  • 7. Data: 2003-04-30 23:47:26
    Od: n...@p...onet.pl

    > ...i cały Twój misterny plan
    > Stasiu bierze w łeb ;-))))))

    A dlaczego
    nie Stefan
    nie Stefania
    nie Stojgniew
    nie Stella
    nie Stanimir
    nie Stronisława
    albo nie Strzeżywoj?

    ...i cały Twój misterny plan
    Agnieszko bierze w łeb?;-)))

  • 8. Data: 2003-05-01 19:39:55
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik wrote:

    > A dlaczego
    > nie Stefan
    > nie Stefania
    > nie Stojgniew
    > nie Stella
    > nie Stanimir
    > nie Stronisława
    > albo nie Strzeżywoj?

    A o kobiecej intuicji słyszał ;-))))))))) ?

    > ...i cały Twój misterny plan
    > Agnieszko bierze w łeb?;-)))

    Ależ ja nie mam żadnego planu ;-))))))))))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn