  • Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Telepekao24 - logowanie, przelewy
    From: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>
    Date: 1 May 2003 13:48:28 +0200

    "Bartosz Kwiatkowski" <B...@k...com.pl> wrote in
    news:b8ogcu$5v5$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > Od dluzszego czasu logowanie i inne operacje w Pekao24 trwaja
    > koszmarnie dlugo (ok. 18 min / przelew!)
    > Mam w firmie lacze stale 0,5 MB, ZigZag i transfer rzedu 40 - 50 kB/s
    > z www.microsoft.com 15 kB/s http://tucows.icm.edu.pl/ w tym samym
    > czasie. W dniach 10 20 i 25 kazdego miesiaca (ZUS, US PIT, US VAT)
    > system praktycznie nie dziala!

    Telepekao24 mocno spowolnilo i to raczej niezaleznie od lacza, ktorego uzywasz. W tej

    chwili "siedze" na Neostradzie Plus (60 kB/s z szybkich serwerow na Polpaku, 35 kB/s
    -
    tucows.ipartners.pl). Telepekao dziala wyraznie wolniej niz kiedys, ale nie az tak
    zle (kilka
    do 30 sekund na jedna operacje, czasami dluzej - ale wtedy jest timeout i nici z
    przelewu).

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.