  • 1. Data: 2002-04-03 12:26:09
    Temat: TPSA a polecenie zapłaty
    Od: "ToGa" <t...@p...fm>

    Czy ktoś z Szanownych Grupowiczów opłaca telefon w TPSA poprzez polecenie
    zapłaty a jeśli tak to jak można to załatwić.

    Ja spróbowałem zrobić to poprzez Lukasa. Z uruchomieniem procedury w Lukasie
    wszystko szło gładko, w TPSA teoretycznie też. Podanko przyjęli i
    powiedzieli, żeby się nie martwić. Przez kolejne dwa miesiące przychodziły
    rachunki z przekreśloną kwotą do zapłaty czyli jakby OK.

    Okazało się, że należności z konta nie schodzą, za to TPSA przysłała
    wezwanie do zaległej zapłaty. Po telefonie do Lukasa okazało się, że TPSA
    prawdopodbnie wysyła faktury do banku zamiast pobrania elektronicznego,
    czyli w starym systemie zlecenia stałego.

    Czy jest w TPSA w ogóle możliwe ustawienie PZ.

    Pozdrawiam,
    Tom

  • 2. Data: 2002-04-03 12:36:12
    Temat: Re: TPSA a polecenie zapłaty
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "ToGa" <
> [...]
    > zapłaty a jeśli tak to jak można to załatwić.
    >
    > Ja spróbowałem zrobić to poprzez Lukasa. Z uruchomieniem procedury w

    i tu juz wydawalo mi sie ze cos nie tak z tym twoim PZ - na stronach TPSA
    jest do wydrukowania wzor upowaznienia i oni chca zeby to upowaznienie
    zlozyc jedynie w BOK TPSA
    Sa to dwa upowaznienia - dla TPSA i dla banku, bo TPSA sama chce przeslac
    je do banku.
    I na tym koniec.

    Ja nie chcialem ich trybu zalatwiania i zlozylem swoje upowaznienie w banku
    osobiscie, mowiac im ze TPSA cos przysle z lewym podpisem i niech sie tym
    nie przejmuja.

    Nie kazdy oddzial TPSA juz realizuje PZ
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-04-03 14:09:08
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "blad" <b...@W...pl> (news:a8esv4$6ho$1@news.tpi.pl):
    > Użytkownik "ToGa" <
    > i tu juz wydawalo mi sie ze cos nie tak z tym twoim PZ - na stronach TPSA
    > jest do wydrukowania wzor upowaznienia i oni chca zeby to upowaznienie
    > zlozyc jedynie w BOK TPSA
    Mozesz podac link? Nie moge znalezc.

  • 4. Data: 2002-04-04 13:10:18
    Od: "Stasiek" <s...@w...USUN.pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@k...wp.pl> napisał w wiadomości
    > "blad" <b...@W...pl> (news:a8esv4$6ho$1@news.tpi.pl):
    TPSA
    > Mozesz podac link? Nie moge znalezc.

    Mozna tez zamowic sobie telefonicznie 0-800508018 (infolinia PZ)
    BTW z tego co sie dowiedzialem tam na infolinii platnosc przez PZ dziala
    tylko dla abonentow z Warszawy.
    Stasiek