  • 1. Data: 2002-04-03 12:40:26
    Temat: Cos sie dzieje w Multi
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    czy raczej z oferta Multi

    DArcy przygotował kolejne dwie kampanie dla MultiBanku

    Foto REDAKCJA

    W marcu ruszyły kolejne dwie kampanie przygotowane przez agencję DArcy dla
    MultiBanku. Jedna z nich to kampania atrybutowa, komunikująca główne zalety
    banku, druga promuje MultiKonto Business Class. Czytelna, nowoczesna
    kreacja, komunikacja w formie pytań i odpowiedzi oraz charakterystyczna dla
    MultiBanku...

    kolorystyka - konsekwentnie nawiązują do kampanii wprowadzającej MultiBank
    na rynek.

    Kampania atrybutowa komunikuje najważniejsze cechy MultiBanku: kompleksowość
    oferty - "Mówią: coś Cię omija, My mówimy: najszersza oferta na rynku", jej
    indywidualizm -"Pytają: ile masz? My pytamy kim jesteś?" i
    innowacyjność -"Pytają: co Ci strzeliło do głowy? Odpowiadamy: rewolucja w
    bankowości".

    Kierowana jest ona do osób, które żyją aktywnie, cenią swój czas i chętnie
    korzystają z nowoczesnych rozwiązań. MultiBank rozumiejąc indywidualne
    potrzeby klientów przygotował różne rodzaje kont i całą gamę produktów
    finansowych, z których można korzystać w dowolnie wybrany sposób - za pomocą
    internetu, telefonu, WAP-u, SMS-a lub odwiedzając bank osobiście.

    W kampanii wykorzystane zostały prasa, radio, reklama zewnętrzna i internet.
    Trzy layouty prasowe, komunikujące trzy atrybuty MultiBanku ukazały się w
    lokalnych dziennikach, Newsweeku i Wprost. Kampania outdoorowa objęła 715
    tablic w największych miastach Polski.

    Kreację internetową - artykuły sponsorowane i dwie linie kreacji bannerowej
    stworzyło D'Arcy Interactive, które dla tego projektu zaplanowało również
    media.

    Kampania promująca MultiKonto Business Class jest skierowana do
    przedsiębiorców posiadających własne firmy - handlowców, lekarzy, prawników,
    architektów. Grupa docelowa to ceniący swój czas profesjonaliści, którzy w
    biznesie poszukują profesjonalnych partnerów. Kampania ma ich przekonać, że
    MultiBank rozumie specyfikę ich działalności i pomoże im prowadzić interesy.

    Kampanii prasowej i radiowej, opartej głównie na mediach lokalnych i
    branżowych, towarzyszy kampania billboardowa oraz przygotowana przez D'Arcy
    Interactive kampania bannerowa.

    za mediarun

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-04-03 16:24:34
    Temat: Re: Cos sie dzieje w Multi
    Od: "B.K." <b...@b...gnet666.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    > czy raczej z oferta Multi
    >
    > DArcy przygotował kolejne dwie kampanie dla MultiBanku

    Bosszz... znowu bede ogladal te denne bilboardy... Wg mnie kampania Multi
    jest do d... jest irytujaca, i skierowana do wszystkich czyli do nikogo...

    B.K.
    remove 666 from my address - usun 666 z mojego adresu

  • 3. Data: 2002-04-03 18:46:41
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Bosszz... znowu bede ogladal te denne bilboardy... Wg mnie kampania Multi
    > jest do d... jest irytujaca, i skierowana do wszystkich czyli do nikogo...

    dobrze, ze napisales, wg mnie ;)

  • 4. Data: 2002-04-05 19:50:01
    Od: Michal 'CeFeK' Nazarewicz <n...@n...pl>

    On Wed, 3 Apr 2002 20:46:41 +0200, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >dobrze, ze napisales, wg mnie ;)

    A według mnie jest bardzo dobrze dopasowana do młodego zarabiającego
    na początku obiecującej kariery. Czyż nie?

    No i hasła mają jaja.