  • 1. Data: 2002-04-03 11:01:52
    Temat: Wymiana zniszczonego banknotu
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Mam banknot 100 zotowy, przedarty w 2 miejscahc (czyli 3 kawalki :) (tak to
    jest jak sie drze kartki sprzatajac przed swietami ;). Klejenie raczej nie
    wchodzi w rachube tasma klejaca (ale moze???). W BZWBK odeslali mnie do NBP.
    Na Swietkorzyska. Gdzie to tam trzeba isc, i jak wymienic te kase - ma kupic
    tasme klejaca i skleic ten banknot - czy moge isc z 3ma czesciami????

    Z gory dziekuje za odpowiedz.

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-04-03 11:15:48
    Temat: Re: Wymiana zniszczonego banknotu
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    W BZWBK odeslali mnie do NBP.
    > Na Swietkorzyska. Gdzie to tam trzeba isc, i jak wymienic te kase - ma
    kupic
    > tasme klejaca i skleic ten banknot - czy moge isc z 3ma czesciami????

    Swietokrzyska/Plac Powstancow

    Lepiej nie klej :-)

    Pzdr,

    M.

  • 3. Data: 2002-04-03 17:46:17
    Od: "Pawel. W" <p...@w...pl>

    > Swietokrzyska/Plac Powstancow
    >
    > Lepiej nie klej :-)

    Jak kiedys przedarłem 5 banknotów i zaniosłem je w tej postaci to pani
    dała mi tasme zebym skleji, a potem od ręki wymieniła. Oczywiscie pod
    adresem powyzej :)

    P.W

  • 4. Data: 2002-04-03 18:46:09
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    >Jak kiedys przedarłem 5 banknotów i zaniosłem je w tej postaci to pani
    >dała mi tasme zebym skleji, a potem od ręki wymieniła. Oczywiscie pod
    >adresem powyzej :)

    Taaaa ale nie mogl mi ktos powiedziec ze to od 8 do 13 :)))
    Przy okazji spotkala mnie baaardzo niemila przygoda z pewnym operatorem
    komorkowymm.
    Zobaczymy jak zalartwia reklamacje, bo panie na infolnii twierdziily ze
    chyba sie nacpalem...

    Jednym slowem ku przestrodze wirtualnosci - moze sie okazac na przykladzie
    banku internetowego - korzystacie korzystacie a nagle po 4 miesiach wszystko
    znika i nigdy w ogole nie bylo takiego racnunku. Bo tak pokazuje system a
    jak pan inaczej twierdzi to jest glupi...

  • 5. Data: 2002-04-03 22:02:10
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    > Mam banknot 100 zotowy, przedarty w 2 miejscahc (czyli 3 kawalki :) (tak
    > jest jak sie drze kartki sprzatajac przed swietami ;)

    Powinieneś się chyba cieszyć, że nie masz w domu niszczarki do dokumentów
    :)))
    Sklejenie tylu pasemek to dopiero wyzwanie :))

    Pozdrawiam
    Piotr