  • 1. Data: 2002-04-03 09:59:17
    Temat: Visa Classic BZWBK
    Od: "Robert" <r...@c...net>

    Witam.
    Zaczne od tego ze co inne mowia w banku a co inne w i...@b...pl

    Ale nie o tym bedzie ten post.
    Mam krotkie pytanie.
    Zlozylem 2 tygodnie temu wniosek o wydanie katy Visa Classic BZWBK
    Debetowej.

    Czy musze sie w banku dowiadywac o ta karte ? [rozpatrzenie wniosku] czy
    czekac na list.

    I jaki okres czasu sie srednio czeka na rozpatrzenie takiego wniosku [
    jakis odzew...]

    Pozdrawiam
    Robert

    --

    = Robert
    http://robert.cisowa.net

  • 2. Data: 2002-04-03 10:05:04
    Temat: Re: Visa Classic BZWBK
    Od: "Robert" <r...@c...net>

    ok Dzieki.

    Robert

  • 3. Data: 2002-04-03 10:05:46
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

  • 4. Data: 2002-04-03 10:05:56
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    Użytkownik "Robert" <r...@c...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > Debetowej.
    >
    > Czy musze sie w banku dowiadywac o ta karte ? [rozpatrzenie wniosku] czy

    Idz do oddzialu jak dostaniesz na adres domowy PIN do tej karty.

    AO

  • 5. Data: 2002-04-03 10:11:44
    Od: "Robert" <r...@c...net>

    no tak
    ale jezeli negatywnie rozpatrzono wniosek?
    Mialem troche klopotow z Pania z BZwbk ktora twierdzila ze wplywy na konto
    musialy byc minimum 500 zl przez 3 miesiace.

    Za to Pani z i...@b...pl twierdzila ze takowych wplywow nie musi byc.

    Konto Xtra Student.

    Robert

  • 6. Data: 2002-04-03 10:18:30
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    konto
    > musialy byc minimum 500 zl przez 3 miesiace.

    Raczej to jest prawda...
    Z info to marketingowy belkot ;)

  • 7. Data: 2002-04-03 10:23:23
    Od: "Robert" <r...@c...net>

    A wiec nie mam co czekac ;-(

    Konto juz mam jakies pół roku jak nie dluzej ale caly czas bylo tam 0

    Dopiero miesiac temu 1500 przealem i mam zamiar przelewac dalej... no coz.
    poczekam..

    Dzieki

    Robert

  • 8. Data: 2002-04-03 10:33:00
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Dopiero miesiac temu 1500 przealem i mam zamiar przelewac dalej... no coz.
    > poczekam..

    Zaloz w miedzyczasiew w Multi i przelewaj sobie wte i spowrotem :) Daja VC
    ktoa mozesz za friko z bankomatow Euronetu wyplacac - jak tylko dostane
    przesadam sie zupelnie na Multi - bo mnie Fortis juz wkurzyl maksymalnie.
    Menele. Juz by dali VC debetowa, ale dali, a tak sie bujaja..

  • 9. Data: 2002-04-03 10:42:29
    Od: "Robert" <r...@c...net>

    Ale Fortis daje VC debetowa tylko do pakietow Srebrny i zloty.. Rozumiem ze
    masz ktorys z tych pakietow..?

    Bo ja mam e-pakiet tam zalozony. i chyba nie licze na VC

    Robert

  • 10. Data: 2002-04-03 10:59:22
    Od: "Robert" <r...@c...net>

    Ale jak zakladales konto, byla w ofercie??
    Dobijaj sie do nich :) o ta karte, jak byla w ofercie wtedy to musza ja
    wydac.

    Robert