  • Data: 2015-02-28 11:29:59
    Temat: Re: Szybkie pytanie o kody jednorazowe w mBanku
    Od: Imka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 28 Feb 2015 11:01:30 +0100, Marek napisał(a):

    > należy
    > nie
    >
    > Słabo korzystasz ;) Ja mam takie sytuacje min. raz na tydzień.
    > Prowadząc dział. gosp. <cut>

    Ale przecież nie wszyscy prowadzą działalność gospodarczą.

    Nie jest moim zamiarem udowadnianie że bankowość "tu i teraz" jest w
    ogóle niepotrzebna i że nikt jej nie potrzebuje.

    Śmieszy mnie tylko założenie, że jest bezwarunkowo potrzebna wszystkim.
    I że ktoś posługujący się kartą kodów na pewno nosi ją z sobą.

    > Ale oczywiście są sytuacje, że zdefiniowany przelew trzeba zrobić bo np.
    > żonie brakło na zakupach i żąda natychmiast kasy (a mąż w korku
    > stoi).

    A to już kwestia organizacji, przewidywania, ilości posiadanej kasy,
    kont i kart. Widać jestem z TZ-em lepiej zorganizowana :)

    --
    Imka