  • Data: 2015-02-28 11:50:04
    Temat: Re: Szybkie pytanie o kody jednorazowe w mBanku
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-02-28 08:33, Imka pisze:

    > Czterdzieści. Nie zauważyłam dokładnie zużycie którego kodu "wyzwalało"
    > wysyłkę nowej listy - czterdziestego czy czterdziestego pierwszego.

    OK. Dzięki. Niby tam piszą o 40-tu, ale kto by im tam wierzył
    krwiopijcom ;) No to trzeba się pospieszyć z przechodzeniem na SMS-owe,
    bo 39-ty już wykorzystany ;)

    K.

    PS: Kto pisał, że SMS-owe kody są wygodniejsze. Co do zasady - tak, bo
    komórkę ma się z reguły zawsze przy sobie. Jednak kody z listy miały tę
    zaletę, że wiedziało się jakie będą kody naprzód i można było przekazać
    komuś zaufanemu, czy członkowi rodziny, te kody listy np. do zakupu
    przez nasze konto biletów, czy innych rzeczy. Jednak - IMHO - nie jest
    to warte 19 zł za każdą listę.

    --
    http://www.krystek.art.pl/