  • Data: 2015-02-28 11:52:17
    Temat: Re: Szybkie pytanie o kody jednorazowe w mBanku
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 28 Feb 2015 11:29:59 +0100, Imka <s...@g...pl>
    wrote:
    > Śmieszy mnie tylko założenie, że jest bezwarunkowo potrzebna
    wszystkim.

    Absolutnie nie wyobrażam sobie aby było inaczej, chyba jesteśmy z
    innych planet. Podobnie nie wyobrażam sobie, że można bez smartfonu
    iść do toalety ;). Ogromna strata czasu.

    > I że ktoś posługujący się kartą kodów na pewno nosi ją z sobą.

    To wytłumacz w czym może być wygodniejsza karta kodów, bo od tego
    wyszło. W moim pytaniu była zawarta humorystyczna sugestia.

    > A to już kwestia organizacji, przewidywania, ilości posiadanej kasy,
    > kont i kart. Widać jestem z TZ-em lepiej zorganizowana :)

    Gratuluję :).

    --
    Marek