  • Data: 2015-02-28 11:46:11
    Temat: Re: Szybkie pytanie o kody jednorazowe w mBanku
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 28 Feb 2015 11:29:59 +0100, Imka napisał(a):

    > Ale przecież nie wszyscy prowadzą działalność gospodarczą.
    > Nie jest moim zamiarem udowadnianie że bankowość "tu i teraz" jest w
    > ogóle niepotrzebna i że nikt jej nie potrzebuje.
    > Śmieszy mnie tylko założenie, że jest bezwarunkowo potrzebna wszystkim.

    Bywa ze sie przydaje.
    Niespodziewany przelew w czasie urlopu, awaria samochodu w trasie itp.

    > I że ktoś posługujący się kartą kodów na pewno nosi ją z sobą.

    No wiesz, skoro juz jest taka mozliwosc, to czemu nie nosic.
    Szczegolnie ze te z MB sie latwo kopiuje.
    Jedna kartka w porfelu wiecej, a juz i tak gruby :-)

    Za to zdecydowanie latwiej wpisac kod z karty w strone ogladana na
    telefonie, niz kod z sms na tymze telefonie :-)

    J.