  • Data: 2015-02-28 12:25:21
    Temat: Re: Szybkie pytanie o kody jednorazowe w mBanku
    Od: Imka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 28 Feb 2015 11:52:17 +0100, Marek napisał(a):

    > wszystkim.
    >
    > Absolutnie nie wyobrażam sobie aby było inaczej, chyba jesteśmy z
    > innych planet.

    No widzisz - a ja jestem w stanie sobie wyobrazić że ktoś potrzebuje
    bankowości mobilnej i że jest mu wygodniej. Nie rozumiem tylko dlaczego
    zakłada, że ktoś inny też tego potrzebuje.

    > To wytłumacz w czym może być wygodniejsza karta kodów, bo od tego
    > wyszło. W moim pytaniu była zawarta humorystyczna sugestia.

    Ta dyskusja ciągnie się od momentu kiedy mBank udostępnił hasła SMS. Coś
    w rodzaju wyższości jednych świąt na drugimi.

    Nienawidzę telefonu komórkowego. Często leży niedoładowany. Wolę papier.
    Wystarczy? :)

    --
    Imka