  • 31. Data: 2009-01-24 11:48:12
    Temat: Re: Sygma eksperyment
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    xbartx pisze:

    > Jeszcze Piotr i Paweł i Alma, ale to raczej elita więc odpada. Coś mi
    > kiedyś dzwoni, że Kaufland coś ma.

    ma, tak samo jak MM, Saturn i niektóre budowlane megasklepy...

    a Biedronka NIE i już, chociaż skoro mocno wchodzi w telefonię to może i
    jakieś karty zaproponuje?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 32. Data: 2009-01-24 13:18:32
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 24 Jan 2009 12:48:12 +0100, RobertS napisał(a):

    > a Biedronka NIE i już, chociaż skoro mocno wchodzi w telefonię to może i
    > jakieś karty zaproponuje?

    Chyba najpierw musieliby terminale u siebie podstawić. OIDP Biedronki są
    cash-only.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 33. Data: 2009-01-24 13:27:43
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    RobertS wrote:

    > hmmm to mnie pozostała tylko mega paskudna kk z kerfura, ale nie jest
    > taka "fajna" jak ww. bo wydawana tylko przez lukasa
    >
    > miała to być rewelacyjna, antykolejkowa karta = płacący nią mieli
    > korzystać ze specjalnej kasy...przez kilka tygodni faktycznie tak było,
    > ale braki kadrowe w sklepie zweryfikowały tę możliwość, obecnie
    > posiadacze ww. karty nadal mogą płacić w specjalnej kasie, ale poza tym
    > może tam płacić praktycznie każdy
    >
    > u mnie do kasacji

    A u mnie wręcz przeciwnie - to chyba obecnie jedyna moja karta, która z
    pewnością pozostanie jeszcze długo... Kasa specjalna "dla vipów" z kartą
    jest jak najbardziej osobna (Warszawa, Arkadia) - w okresie świątecznym
    były kilometrowe kolejki, a ja sobie jak jakiś tuz szedłem zawsze do
    mojej kasy i nigdy nie byłem dalej jak pierwszy w kolejce. Po prostu
    ideał. :-)
    Kartę zostawiłbym nawet gdyby nie było na nią 1,5% rabatu.
    Czasem gdy nie ma akurat klientów, to w kasie nikt nie siedzi, ale wtedy
    trzeba po prostu podejść, rozpakować towar na taśmę, a kasjer magicznie
    pojawia się sam i to niemal natychmiast. :-)

    --
    MiCHA

  • 34. Data: 2009-01-24 16:15:28
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sat, 24 Jan 2009 14:27:43 +0100
    Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:

> [...]
    > świątecznym były kilometrowe kolejki, a ja sobie jak jakiś tuz
    > szedłem zawsze do mojej kasy i nigdy nie byłem dalej jak pierwszy w

    Mam to samo bez kk kupując w Piotrze i Pawle a czasu na jeżdżenie
    między półkami schodzi mi około 2 lub 3 razy mniej - sprawdziłem i
    odczułem osobiście na własnej skórze. Tak wiem, że zaraz ktoś powie, że
    drogo IMO dla mnie czas jest cenniejszy, poza tym z kartą rabatową PP
    wychodzi podobnie przy kupowaniu zwykłych rzeczy. A jakby się uzbroić w
    kk z Mille to już w ogóle oh i ach :)

    Xenocide

  • 35. Data: 2009-01-24 19:43:38
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Chyba najpierw musieliby terminale u siebie podstawić. OIDP Biedronki są
    > cash-only.

    są, tam tylko cash, ale może kiedyś zmiękną i zaczną akceptować karty ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 36. Data: 2009-01-24 19:45:38
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > trzeba po prostu podejść, rozpakować towar na taśmę, a kasjer magicznie
    > pojawia się sam i to niemal natychmiast. :-)

    w Poznaniu klientów z kartami kerfur olewają, na 30 kas czynne 2-3 (w
    weekend więcej), ale poza tym porażka, a kasa dedykowana...tylko z nazwy

    nie widzę powodu, aby płacić 20zł za kolejny rok

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 37. Data: 2009-01-24 20:07:06
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 24 Sty, 11:52, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > Taaaa... uwienczeniem bedzie karta rabatowa Biedronki ;).
    >
    > MK

    Mają takową ? Ciekawe...Kupuje tam pewien gatunek śledzi, których
    nigdzie indziej nie ma, i żadnej rabatowej oferty w biedronce nie
    widziałem...

  • 38. Data: 2009-01-24 20:08:17
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 24 Sty, 12:23, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Jeszcze Piotr i Paweł i Alma, ale to raczej elita więc odpada. Coś mi
    > kiedyś dzwoni, że Kaufland coś ma.

    Kauflanda ma Eurobank, ale to już nie to samo !

  • 39. Data: 2009-01-24 20:10:35
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 24 Sty, 20:45, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > nie widzę powodu, aby płacić 20zł za kolejny rok
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > RobertS

    Słyszałem, że Poznaniak to Szkot deportowany ze Szkocji za
    skąpstwo..;-)

  • 40. Data: 2009-01-24 20:16:09
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    xbartx wrote:

> [...]
    > drogo IMO dla mnie czas jest cenniejszy, poza tym z kartą rabatową PP
    > wychodzi podobnie przy kupowaniu zwykłych rzeczy. A jakby się uzbroić w

    Też lubię robić zakupy w Piotrze i Pawle - towar lepszy, mniej ludzi,
    tylko że mam tam po prostu dalej... Do kerfura to czasem na piechotę
    chodzę, choć akurat w zimie mi się nie chce... :-)

    --
    MiCHA